Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Oneswarm


sgt_slaughter

Rekommendera Poster

Funka inte att ladda ned för mig :(

Här kommer en skärmdump på mitt problem. Kan någon tänkas vet vad lösningen är?

Klickar jag på pröva igen så kommer bara fönstret direkt upp igen.

post-33803-1237238129.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga problem här med nedladdning, installation och inloggning. Tog väl sedvanliga 30 sek att slutföra hela operationen. Enkelt och överskådligt gränssnitt (har inte testat de "avancerade" funktionerna ännu).

post-12618-1237240618.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer en skärmdump på mitt problem. Kan någon tänkas vet vad lösningen är?

/.../

 

Kommer tyvärr inte på varför programmet inte installerar hos dej. Har gjort om hela proceduren ett par gånger extra, men något fel vill det inte gärna bli.

Det enda jag kan komma på är väl att du slänger allt som hör till Oneswarm, kör rättighetsreparation, startar om datorn och börjar om från början (men det har du antagligen redan gjort, eller?).

Trodde ett tag att du körde windows-installeraren, pga att jag sällan sett en fulare installerare, och var tvungen att dubbelkolla, men nope, det var Mac-version (bara så j...a ful)...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har testat oneswarm i några dagar nu och funkar hyffsat, men programmet tynger ner datorn lite mycket bara. Jag har laddat ner lite program som har lagt sig user/dokument/OneSwarm Downloads, men en film som jag ville få hem sparades inte i den mappen, jag har letat runt och sökt i spotlight var den lagt sig, men jag hittar den inte någonstans, filmen är "completed" och den går att spela upp i webbläsar-fönstret. Någon som har samma problem eller vet var den är?

 

 

//Pete

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ETT MEDDELANDE FRÅN SVENSKA ANTIPIRATBYRÅN ANGÅENDE FILDELNINGSTEKNIKEN ONESWARM

 

Nya kommunikationstekniker på Internet, såsom OneSwarm, medför många fördelar. Man kan exempelvis snabbt och enkelt sprida sin egenskapade musik, videosekvenser eller texter till folk runt om i världen. Man måste dock samtidigt komma ihåg att upphovsrätten även gäller på Internet och att det inte är acceptabelt att sprida någon annans skyddade verk utan tillstånd. Vi rekommenderar därför alla föräldrar att diskutera innebörden av upphovsrätten med sina barn och förklara att det inte är rätt att begå brott bara för att "alla andra gör det", för att det är enkelt eller för att risken för att "åka fast" är liten. Risken finns trots allt där, och praxis i dagsläget ligger på 20.000-30.000 kr i böter för tillgängliggörande av enstaka filer. Fängelse finns dock på även på straffskalan. Fråga dig själv: Är det värt att förstöra Din eller Dina barns framtid för detta?

 

Vi vill med detta meddelande upplysa privatpersoner som använder OneSwarm för att olovligen sprida upphovsrättsskyddat material, i synnerhet datorspel och filmer, att detta är brottsligt och kan få allvarliga konsekvenser. Vi bevakar våra uppdragsgivares intressen även genom denna teknik och förbehåller oss rätten att vidta juridiska åtgärder, såsom polisanmälan och inhämtande av personuppgifter från operatör genom Ipred-direktivet, med efterföljande intrångsundersökning.

 

Vi bedriver just nu en kampanj mot OneSwarm där vi genom olika metoder spårar klienter som olovligen sprider upphovsrättsskyddat material. Vi kommer sedan att identifiera personerna bakom denna verksamhet och i de fall vi finner bevis på brottslig verksamhet lämna in en anmälan till rättsvårdande myndigheter, alternativt agera med eget mandat för att förhindra vidare spridning.

 

Svenska Antipiratbyrån

08-545 475 50

 

Nu har det börjat...

 

EDIT:// Visserligen ett spoof men kul ändå ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Version 0.6.0.0 som kom för ett tag sedan (dev update) ökar på stabiliteten nämnvärt.

 

Helt klart värt att uppgradera till denna, all utveckling går åt rätt håll med denna release.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...

Här kommer en skärmdump på mitt problem. Kan någon tänkas vet vad lösningen är?

Klickar jag på pröva igen så kommer bara fönstret direkt upp igen.

 

Bumpar upp denna tråd då jag har samma problem fast med version 0.6.9...

Ngn som vet vad man ska göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bumpar upp denna tråd då jag har samma problem fast med version 0.6.9...

Ngn som vet vad man ska göra?

 

ingen som vet vad problemet är?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...