moses Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Hur bär man sig åt för att radera oönskade mailadresser i Leopards mailprogram? När jag skriver in en begynnelsebokstav i adressraden "Skicka till" så poppar det upp en massa mailadresser med samma begynnelsebokstav. Ser ut som dom kommer från min Adressbok. Jag vill absolut inte att det poppar upp en hel radda hur bekvämt det än kan vara. Det har hänt mer än en gång att jag i hastigheten skickat till fel person. Hur får man bort dom? Moses Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffo128 Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Hejsan Moses! Adresserna kommer, tror jag, från de mail du har i (programmet) Mail. Du kan stänga av den automatiska kompletteringen. Gå till 'Mail - Inställningar...', under rubriken 'Skriva' bockar du ur 'Komplettera addresser automatiskt' MVH / Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
moses Posted March 1, 2009 Author Share Posted March 1, 2009 Tack så mycket för tipset! Det fungerade alldeles utmärkt! Skönt att äntligen bli av med dom. Moses Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.