MrSinister Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Hej! Har nyligen köpt en Airport Extreme och vill ansluta min hårddisk till den. Problemet är att jag inte hittar hårddisken. den finns med i Airport-Verktyg i manuella inställningar, och har under fliken fildelning markerat "aktivera fildelning". Kan tillägga att jag är ny inom Mac. Hårddisken är köpt förformaterad för mac, är det då HFS+? Som jag förstår att det skall vara för att Airporten ska hitta den. Snälla hjälp en nybörjare. Mvh Robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Syns den inte under delat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrSinister Posted February 28, 2009 Author Share Posted February 28, 2009 Ahh! Tackar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChristianE Posted April 26, 2009 Share Posted April 26, 2009 Jag hittar inte heller min hårddisk efter att jag har kopplat in den till Airporten. Det finns ingen "Delat" i findern. Är det något jag har glömt att aktivera för att få fram den valmöjligheten? /Crille Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.