Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Min nya SonyEriksson C905


Axelman

Rekommendera Poster

Prislappen på lådan på över fem lakan förskräckte tills chefen berättade att den hade kostat en krona.....

...

Jag fick upp den på Bluetooth på iMacen, men jag kan inte se filer. Det gick bra att ladda upp mp3filer i alla fall. Men jag undrar varför jag inte kan se bilder och andra filer som finns där. Jag ser mappstrukturen men det är tomt i mapparna.... Ingenstans står de om stöd till Mac! :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jatitta! Det ska jag prova imörrn! Taxisåmyxi! :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan bara säga att skärmen på den är bra men knapparnas utformning och placering är sådär... småknöligt skulle jag vilja säga. Jag skulle inte köpa den.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jag kan bara säga att skärmen på den är bra men knapparnas utformning och placering är sådär... småknöligt skulle jag vilja säga. Jag skulle inte köpa den.......

 

Hur är det nu när du har haft den ett tag då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Jag kan bara säga att skärmen på den är bra men knapparnas utformning och placering är sådär... småknöligt skulle jag vilja säga. Jag skulle inte köpa den.......
Jag köpte den nyligen och är supernöjd. Men visst jag hade en K850i som den nu har ersatt.

jag betalade 3495:- för den utan abb. var helt oki pris...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

 

Somnade av... men provade nyss denna iSynkplugg. Men den ger bara tillträde till kalendern. Hur ska jag komma åt mina bilder...? Provade även Media Synk men den synkade bara musik..... SE mobbar mig. Fö fick inte sonen det att fungera i sin PC heller...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Somnade av... men provade nyss denna iSynkplugg. Men den ger bara tillträde till kalendern. Hur ska jag komma åt mina bilder...? Provade även Media Synk men den synkade bara musik..... SE mobbar mig. Fö fick inte sonen det att fungera i sin PC heller...

 

Du kanske redan har löst det. Men om du kopplar den via usbkabel samt väljer "masslagring" i menyn som kommer upp i telefonen så ska du få upp minneskortet som en enhet på datorn. Alternativt starta bildinsamling så kanske det funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...