venacava Posted April 14, 2004 Share Posted April 14, 2004 hej en sak som jag inte blir riktigt klok över, det är när ipoden importerar listorna som jag har i itunes i fel ordning, nerifrån och upp istället för uppifrån och ner! varför gör den det, vad ska man göra åt det?? hjälp mej.. trött på att scrolla längst ner för att börja med 'favioritlåten'.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
venacava Posted April 18, 2004 Author Share Posted April 18, 2004 är det någon som vet varför det blir så här?? med lite trixande frma och tillbaka med ipoden (mata in / ut) så blir spellistorna i rätt ordning.. men skulle vara bra om man vet vad orsaken är, att de blir tvärtom i ipoden, som i själva verket är fel.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
treebeard Posted April 20, 2004 Share Posted April 20, 2004 Kolla så listorna är sorterade i rätt ordning, när du matar ut iPoden från datorn. Det kanske är det som spökar? Har du kollat i alla möjliga (och omöjliga) inställningar på ipoden? kanske kan finnas något där..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razor Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Du kan ju alltid bara vända på listan innan du drar över det till iPoden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
venacava Posted April 21, 2004 Author Share Posted April 21, 2004 det är det jag gör, vänder på listan.. och trots det vägrar han ta emot den rätta ordningen, utan får trixa med det flera gånger tills dem kommer i rätt ordning.. och till min sotra besvikelse hamanr dem fel igen efter en ny uppladdning av batteriet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.