Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

ipod och dess spellistor


venacava

Rekommendera Poster

hej

 

en sak som jag inte blir riktigt klok över, det är när ipoden importerar listorna som jag har i itunes i fel ordning, nerifrån och upp istället för uppifrån och ner! varför gör den det, vad ska man göra åt det?? hjälp mej.. trött på att scrolla längst ner för att börja med 'favioritlåten'..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det någon som vet varför det blir så här?? med lite trixande frma och tillbaka med ipoden (mata in / ut) så blir spellistorna i rätt ordning.. men skulle vara bra om man vet vad orsaken är, att de blir tvärtom i ipoden, som i själva verket är fel..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla så listorna är sorterade i rätt ordning, när du matar ut iPoden från datorn. Det kanske är det som spökar?

Har du kollat i alla möjliga (och omöjliga) inställningar på ipoden? kanske kan finnas något där.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är det jag gör, vänder på listan.. och trots det vägrar han ta emot den rätta ordningen, utan får trixa med det flera gånger tills dem kommer i rätt ordning.. och till min sotra besvikelse hamanr dem fel igen efter en ny uppladdning av batteriet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...