bonne Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Vilken ska man köpa? Vill ha en som funkar bra med min Iphone! Har idag ADSLmodem och en Dlink Switch.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebbri Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 I princip alla Trådlösa Routers fungerar med iPhone! D-Link eller Airport Extreme kan jag rekommendera! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bigs Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Jag har själv en Dlink DIR-655. Kan varmt rekommendera den. Den har tuffat på oavbrutet i snart två år med allsköns attiraljer kopplade till den, både trådbundet och trådlöst. Eftersom vi har tre våningar hemma så bytte jag en av de ordinarie antennerna till en extern med längre kabel så nu har jag täckning i hela huset, och antagligen ute på gården också Link to comment Share on other sites More sharing options...
iTobi Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 vår air port extreme är helt fantastisk, aldrig trubbel och time machine via dess usb-port där vi har en stor HDD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
curveball Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 jag köpte denna access punkt på webhallen mycket nöjd..hade en d-link innan...inte ens i närheten, jag tappade mottagning hela tiden problemet, (om man nu kan säga det) verkar vara kronan, jag köpte den för 549 i somras, nu kostar den 790 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slowmove Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Airport är trevliga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.