yellowdog101@gmail.com Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Har en Macbook Air och vill koppla in mitt nuvarande Logitech-högtalarsystem till den. Men Macbook Air har ett hörlursuttag medan mitt Logitech-system har 3 ljudsladdar. Hur ska man göra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Har en Macbook Air och vill koppla in mitt nuvarande Logitech-högtalarsystem till den. Men Macbook Air har ett hörlursuttag medan mitt Logitech-system har 3 ljudsladdar. Hur ska man göra? Det står väl i Logitech-manualen. (Du kan väl inte vara den första med detta problem och lösningen måste rimligen stå i manualen.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flameboy Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Till skillnad från vissa stationära datorer med lite mer avancerade ljudkort så har MacBook Air bara en analog ljudingång, så du kan inte använda ditt Logitech-system till fullo. Jag misstänker att du har möjlighet att ta emot signal från flera ljudkanaler i systemet. Vad du kan göra är att testa med en i taget, och köpa läget med att det bara blir 2-kanalsljud, eller att köpa ett USB-ljudkort med lite mer finesser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.