Håkan Liljeqvist Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 2 minuter sedan jag fick mitt konto här på forumet och efter en snabb avscanning av de olika forumen så förstår jag att det är här jag först bör säga hejsan svejsan. Så det gör jag nu Lever med min MacBook dagligen i jobb och fritid och borde därmed sökt mig till detta forum för mycket, mycket länge sedan egentligen. Men bättre sent än aldrig heter det ju. Jobbar med webben på olika sätt, bloggar på Nobel Prize Winner och är väldigt intresserad av att lära mer om Apple i allmänhet och Mac i synnerhet. Tror och hoppas därför att detta forum kan vara en god resurs för mig samtidigt som jag säkert kan bidra med ett och annat också. Hoppas jag... Hm... vad ska man skriva mer? Bor i Jönköping, gillar glass, åker gärna skidor (utför). Kort och gott. Resten får ni mer än gärna fråga mig om. Lev väl vänner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Välkommen till forumet Håkan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håkan Liljeqvist Posted February 25, 2009 Author Share Posted February 25, 2009 Välkommen till forumet Håkan Tack och bock Känns redan som hemma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Hejsan svejsan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hampos Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 Välkommen till forumet Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickard1234 Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 Hej o välkommen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hampos Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 willkommen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 Hejsan Välkommen är du. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lar-sode Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 Får stämma in med övriga och säga: Hjärtligt välkommen och hoppas du kommer trivas på forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Hej och Välkommen till vårt lilla kryp in, hoppas du skall trivas här Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonibygg Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Välkommen hit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BosseBo Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Välkommen, känn dig som hemma! Link to comment Share on other sites More sharing options...
felixzb Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Maten finns i Papperskorgen, ta för dig om du blir hungrig! Känn dig som hemma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
felixzb Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håkan Liljeqvist Posted May 12, 2010 Author Share Posted May 12, 2010 Tack alla snälla. Det är väldigt lätt att känna sig som hemma här Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justitia Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Ser att jag inte sagt det tidigare, så: Tjenahej och välkommen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.