Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med msn efter uppdatering av system och safari


hermelinen

Rekommendera Poster

Efter att jag installerade senaste systemuppdateringar och Safari så har jag fått problem med msn, tänkte höra om andra fått samma problem.

 

När jag öppnar upp en konversation så hamnar skrivmarkören i skriv rutan, men så fort jag skrivit nåt och tryckt på "enter" så hamnar inte markören i skrivrutan igen, utan jag måste manuellt sätta musen och trycka på skrivrutan.

 

Någon annan som fått problemet, någon som vet lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

samma problem här. fick det igår efter att jag installerat safari 4 betan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underbart att höra, eller underbart och underbart, men skönt att höra att det är ett "känt" problem då.

 

Nu får Microsoftarna fixa det här, orkar inte med adium.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma sak här. Någon som har lösning på detta problem? Har rullat tillbaka msn till äldre utan resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur avinstallerar man Safari beta??

 

Det följde med ett avinstalations fil när du laddade hem Safari 4.0 beta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underbart att höra, eller underbart och underbart, men skönt att höra att det är ett "känt" problem då.

 

Nu får Microsoftarna fixa det här, orkar inte med adium.

 

Varför orkar du inte med Adium??? Tycker själv att allt funkar sisådär 100 gånger bättre med Adium + att det hur mycket snyggare än msn, tar mycket mindre plats på skrivbordet, chatt fönstren tar inte upp halva skrivbordet och att det räcker med ett chattfönster när du chattar med flera personer. Alla personer får en flik ungefär som i safari/firefox mm

 

Har du testat programmet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...