Hubog Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Tjena! Läste någonstans att de nya Alu MacBookarna stöder 3-fingers multitouch på funktionen bakåt/framåt i Safari. Jag undrar om detta kanske går att fixa med en liten rad i Terminal för oss med den gamla MacBooken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keft Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Det kanske finns någon som vet hur man får det att funka i firefox? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jilted Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Det kanske finns någon som vet hur man får det att funka i firefox? MultiClutch fixar biffen. Funkar till Safari också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubog Posted February 25, 2009 Author Share Posted February 25, 2009 MultiClutch fixar biffen. Funkar till Safari också. Såhär har jag gjort. Tydligen är det fel, för det funkar inte... Link to comment Share on other sites More sharing options...
xfredrikx Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Det kanske finns någon som vet hur man får det att funka i firefox? Senaste Firefox-betan stödjer det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnsj Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Styrplattan i de gamla MacBookarna stödjer helt enkelt inte tre fingrar. De är inte multi-touch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jisuo Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Sä här jag i Firefox: Up: stäng tab Ner: öppna tab Vänster & höger: ja, gissa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubog Posted February 26, 2009 Author Share Posted February 26, 2009 Sä här jag i Firefox: Up: stäng tab Ner: öppna tab Vänster & höger: ja, gissa Funkar inte för mig i Safari... Har provat alla möjliga sätt och fingrar. Men som någon skrev ovanför så stöder inte de gamla MacBookarna multitouch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keft Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Senaste Firefox-betan stödjer det. Fan va nice!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHunt Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Jag har även lagt in "vridrörelse" för att bläddra mellan flikarna. Grymt skönt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hienke Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 låter jävligt smidigt att bläddra mellan flikarna i safari med vridrörelsen, sjukt jobbigt att dra upp pilen och välja ...görs detta i multi clutch? och var hittar jag det programmet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackal Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 låter jävligt smidigt att bläddra mellan flikarna i safari med vridrörelsen, sjukt jobbigt att dra upp pilen och välja ...görs detta i multi clutch? och var hittar jag det programmet? Här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Source Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 Alla som har multitouch på sina MB/MBP/MBA borde ju prova Mozillas webbläsare "Camino" som är utvecklad enbart för OSX :-) Inbyggt stöd för att svepa å ha sig, yay! Link to comment Share on other sites More sharing options...
987321 Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 @ JHunt Vad är det för kommando för att byta flik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henric Carlund Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Hur använder man "vridfunktionen" för att byta flik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.