Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Safari 4 och Gmail


Lillalelle

Rekommendera Poster

Får inte Gmail att funka med Safari 4.

När jag ska skapa nytt mail står den bara och "arbetar" utan att ngt mer händer.

Testade på min PC med Chrome installerat och där är det inga problem, vilket tyder på att det är Safari betan som är källan.

 

Några fler som har samma problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får inte Gmail att funka med Safari 4.

När jag ska skapa nytt mail står den bara och "arbetar" utan att ngt mer händer.

 

Haha, vad lustigt... Jag hade detta problem med Safari 3 och det blev bra när jag uppdaterade till Safari 4. :lol:

 

Mina problem kom då jag ändrade mitt tema i Gmail från standardtemat. Du har inte gjort det eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, inte i samband med att jag installerade S4B.

Kan det ha ngt med Growl att göra? Har Gmail Offline aktiverat via Labs och det kräver Growl för att det ska funka.

Har avvaktiverat Offline utan resultat men Growl ligger ju iofs fortfarande kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, inte i samband med att jag installerade S4B.

Kan det ha ngt med Growl att göra? Har Gmail Offline aktiverat via Labs och det kräver Growl för att det ska funka.

Har avvaktiverat Offline utan resultat men Growl ligger ju iofs fortfarande kvar.

 

Okej, ja det kan nog mycket väl vara där felet ligger. Jag har inte Growl aktiverat för det ändamålet så jag vet inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HEJ

 

Min hotmail fungerar inte med safari 4, går o logga in men kan ej öppna mina meddelande.

 

Läs vad MacFixit skriver

 

http://www.macfixit.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...

Jag kan inte ens logga in på Gmail med Safari 4. Använder mig av Snow Leopard, har en vit macbook 4gb ram.

 

Har ni någon aning om vad det kan bero på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte ens logga in på Gmail med Safari 4. Använder mig av Snow Leopard, har en vit macbook 4gb ram.

 

Har ni någon aning om vad det kan bero på?

Jag kör OS X Leopard med Safari 4.0.3 o Gmail utan problem.

 

Har du testat en annan webläsare? Gjort Programuppdatering? Kört Onyx?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...