Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fler än 150 nyheter i Safari 4.0


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

För mig gick det alldeles utmärkt, eller nästan, mail hängde sig och krånglade men sen gick det. Och jag kan meddela att jag är mycket nöjd än så länge, snabbt som attan, lite mer avskalat/ihoptryck och enligt mig snyggare :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj verkar ha hittat en bugg eller nåt, när jag kollar min mejl hotmail så går det ej o öppna sina meddelande, aså när jag klickar på nåt meddelande öppnas det inte. Tänkte det var nåt tillfälligt fel på Hotmail men jag pröva med firefox o det gick som vanligt. så gissar på det är nån bugg i Safari 4 betan. :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är grym!

De nya funktionerna, snabbheten och den "ännu" stilrenare designen är underbart.

Strulade i början, men jag tog bort bla. Glims, sen fungerade det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade ju underlättat om den gick att installera också :)..Disken är rödmarkerad..YAY!

 

Har du laddat ner den senaste säkerhetsuppdateringen? En vän till mig hade samma problem och det hängde på att han inte hade senaste säkerhetsuppdateringen.

 

Eller, en mer "dumskallefråga": Har du laddat ner till rätt operativsystem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade ju underlättat om den gick att installera också :)..Disken är rödmarkerad..YAY!

Ni måste köra program uppdateringen först, sedan installera, då funkar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj verkar ha hittat en bugg eller nåt, när jag kollar min mejl hotmail så går det ej o öppna sina meddelande, aså när jag klickar på nåt meddelande öppnas det inte. Tänkte det var nåt tillfälligt fel på Hotmail men jag pröva med firefox o det gick som vanligt. så gissar på det är nån bugg i Safari 4 betan. :blush:

 

ja har haft samma problem. men bara med 2 av 3 hotmailkonton...sjukt. får javascript fel i FF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testar just nu att surfa lite med Safari 4. Först ville den inte alls starta utan kraschade direkt vid start. Såg då att det kan ha varit Glims som bråkade, tog bort det, startade om nu vill den vara med å leka. Ska bli intressant att prova den svenska versionen när den kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ingen blå markör som går i adressfältet som visar hur långt laddningen har gått :(

 

Väldigt sopigt. Hoppas det kommer i den riktiga 4.0 versionen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ingen blå markör som går i adressfältet som visar hur långt laddningen har gått :(

 

Man behöver ingen indikator, den laddar ju klart direkt ändå ;)

Men riktigt imponerad faktiskt, ser fram emot Snow Leopard...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i bokmärken, kan man se en "preview" för att se om en blogg, exempelvis har uppdaterats istället för att gå in på den. tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför Cover Flow i Safari? Vad ska man ha det till? :huh:

 

Bra fråga, och hur aktiverar man det i så fall.

 

Ärligt talat ser jag inget skillnad, mer än att 4b känns rappare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du Apple Store så gick det utmärkt att komma in

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...