Lehti Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Hej, finns en applikation som är nästan som spotify och heter MewSeek pro och finns i cydia. Vet inte hur länge den funnits men kan vara bra att veta Du kan även lägga til låtar i iPod biblioteket. Hur grymt som helst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Closetland Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 1,2.....LÅST Link to comment Share on other sites More sharing options...
frieesh Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 1,2.....LÅST Känns ju tyvärr som det :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lehti Posted February 24, 2009 Author Share Posted February 24, 2009 Hoppsan, det tänkte jag inte på... Hoppas någon moderator kan ta bort. Finns ingen redigera knapp så jag kna ta bort innehållet i mitt inlägg? Finns inte bland Multi, citera nere i högra hörnet... Sorry! Edit, kan redigera detta inlägg men inte det första, någon som vet vad det beror på? kan man bara redigera en gång? Aja, ber om ursäkt iaf, och hoppas någon kan ta bort.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Closetland Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 oroa dig inte, blir inte bortplockat utan bara låst... eller det brukar det iaf bli. Som svar om programmet så gillade jag det inte vidare værst mycket, feltaggad musik. smidigt dock. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulldogg80 Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Hej, finns en applikation som är nästan som spotify och heter MewSeek pro och finns i cydia. Vet inte hur länge den funnits men kan vara bra att veta Du kan även lägga til låtar i iPod biblioteket. Hur grymt som helst! Nja nästan som spotify är det väl inte, men det är ett grymt app! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.