fjellis Posted April 13, 2004 Share Posted April 13, 2004 ...ngn som har erfarenhet av den - och erfarenhet kopplad til lMaccen??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobby Posted April 13, 2004 Share Posted April 13, 2004 Har haft den och använt den mycket till macen. Ingenting att anmärka på, allting funkar perfekt! Apple och SonyEricsson har verkligen lyckats med sitt sammarbete. Det enda som ligger på minussidan är nog storleken på luren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoppora Posted April 13, 2004 Share Posted April 13, 2004 Sony Ericsson och Apple är bra kompisar, därför lämnade jag Nokia till fördel för SE vid mitt senaste köp. Jag valde T630 framför Z600. De är i princip samma telefoner innehållsmässigt (båda har mycket bra TFT-skräm!) men Z600 är så otympligt "tjock" så det fick bli en T630 istället, rekommenderar denna starkt! Men båda lurarna fungerar lika bra med macen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
o_mats Posted April 14, 2004 Share Posted April 14, 2004 Kör Z600 med min Powerbook och den funkar perfekt. Rätt skön känsla att ladda upp hela sin telefonbok via blåtand. Tänkte på de stackare som måsta mata in dem förhand Link to comment Share on other sites More sharing options...
fjellis Posted April 14, 2004 Author Share Posted April 14, 2004 Blir en röd sådan.... får den i morgon.... Till hustrun:-))) Själv väntar jag ett tag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted April 14, 2004 Share Posted April 14, 2004 Efter att ha jobbat på The Phonehouse i två dagar och klämt på en herrans massa mobiler så får jag säga att skulle jag välja mellan Z600an och T630an så hade jag tagit en svart T630 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fjellis Posted April 14, 2004 Author Share Posted April 14, 2004 Håller inte med.... den är för lätt o för liten... som med kameror när de blir för små alt för lätta - det blir svåranvända/svårarbetade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted April 14, 2004 Share Posted April 14, 2004 Smaken är som baken Jag har själv en väldans stor mobil hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
fjellis Posted April 14, 2004 Author Share Posted April 14, 2004 Var med o plåtade en av de allra tidigaste från Sonab. (Blev SRA ror jag) Den var som en låda med en vanlig grå telefonlur ovanpå... 1972... Stockholm Radio anropades.... skulle bli ngt stort sa de... SÅ stor är för stor:-))) Min Nokia 6210 är alldeles ok - man kan ringa, höra vad folk säger och skicka sms - samt med infraröd överföra nätet till min bärbara.... om än segt... men storleken är det bästa... och lagom tung.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted April 14, 2004 Share Posted April 14, 2004 Var med o plåtade en av de allra tidigaste från Sonab. (Blev SRA ror jag) Den var som en låda med en vanlig grå telefonlur ovanpå... 1972... Stockholm Radio anropades.... skulle bli ngt stort sa de... SÅ stor är för stor:-))) Min Nokia 6210 är alldeles ok - man kan ringa, höra vad folk säger och skicka sms - samt med infraröd överföra nätet till min bärbara.... om än segt... men storleken är det bästa... och lagom tung.... Kanske dags att gå vidare till blåtand snart? Värdelöst och sitta och rikta IR portarna mot varandra Link to comment Share on other sites More sharing options...
fjellis Posted April 14, 2004 Author Share Posted April 14, 2004 ..ser det som ett spel:-)))) Ja det ÄR en av anledningarna till ett kommande byte... fast jag väntar på en grej.... Nu kan jag ju snart ”låna” hustruns om det behövs....*ler*... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fjellis Posted April 16, 2004 Author Share Posted April 16, 2004 Ja den verkar väl vara ok.... och så får man med en CD med ngt på som bara funkar till Windows...????? ---var inte Sony Ericsson ngt för oss Macfolk????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted April 16, 2004 Share Posted April 16, 2004 Du har ju redan de du behöver inbyggt i MacOS ju ingen mening och skicka med de på cd då Link to comment Share on other sites More sharing options...
fjellis Posted April 17, 2004 Author Share Posted April 17, 2004 En sak som inte fanns var temat (som ringsignal) Den onde den gode den fule-... Hur hittar man den som nedladdningsbar fil till en Sony Ericsson???? Hustrun äter - men vägrar sex tills jag hittat den:-))))))) Heeelppppppppppp Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 sökning på esato.com forumet kanske kan hjälpa dig en bit på vägen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fjellis Posted April 17, 2004 Author Share Posted April 17, 2004 Tack maccis vi hittade den via Spray... 15 SEK... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.