Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Sony Ericcson´s Z600


fjellis

Rekommendera Poster

Har haft den och använt den mycket till macen. Ingenting att anmärka på, allting funkar perfekt! Apple och SonyEricsson har verkligen lyckats med sitt sammarbete.

 

Det enda som ligger på minussidan är nog storleken på luren...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sony Ericsson och Apple är bra kompisar, därför lämnade jag Nokia till fördel för SE vid mitt senaste köp.

 

Jag valde T630 framför Z600. De är i princip samma telefoner innehållsmässigt (båda har mycket bra TFT-skräm!) men Z600 är så otympligt "tjock" så det fick bli en T630 istället, rekommenderar denna starkt! Men båda lurarna fungerar lika bra med macen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör Z600 med min Powerbook och den funkar perfekt.

Rätt skön känsla att ladda upp hela sin telefonbok via blåtand.

Tänkte på de stackare som måsta mata in dem förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir en röd sådan.... får den i morgon....

 

Till hustrun:-))) Själv väntar jag ett tag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha jobbat på The Phonehouse i två dagar och klämt på en herrans massa mobiler så får jag säga att skulle jag välja mellan Z600an och T630an så hade jag tagit en svart T630 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller inte med.... den är för lätt o för liten... som med kameror när de blir för små alt för lätta - det blir svåranvända/svårarbetade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med o plåtade en av de allra tidigaste från Sonab. (Blev SRA ror jag)

 

Den var som en låda med en vanlig grå telefonlur ovanpå... 1972... Stockholm Radio anropades.... skulle bli ngt stort sa de...

 

 

SÅ stor är för stor:-))) Min Nokia 6210 är alldeles ok - man kan ringa, höra vad folk säger och skicka sms - samt med infraröd överföra nätet till min bärbara.... om än segt... men storleken är det bästa... och lagom tung....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med o plåtade en av de allra tidigaste från Sonab. (Blev SRA ror jag)

 

Den var som en låda med en vanlig grå telefonlur ovanpå... 1972... Stockholm Radio anropades.... skulle bli ngt stort sa de...

 

 

SÅ stor är för stor:-))) Min Nokia 6210 är alldeles ok - man kan ringa, höra vad folk säger och skicka sms - samt med infraröd överföra nätet till min bärbara.... om än segt... men storleken är det bästa... och lagom tung....

Kanske dags att gå vidare till blåtand snart? Värdelöst och sitta och rikta IR portarna mot varandra :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..ser det som ett spel:-))))

 

Ja det ÄR en av anledningarna till ett kommande byte... fast jag väntar på en grej....

 

 

Nu kan jag ju snart ”låna” hustruns om det behövs....*ler*...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja den verkar väl vara ok.... och så får man med en CD med ngt på som bara funkar till Windows...?????

 

---var inte Sony Ericsson ngt för oss Macfolk?????????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak som inte fanns var temat (som ringsignal) Den onde den gode den fule-...

 

Hur hittar man den som nedladdningsbar fil till en Sony Ericsson????

 

Hustrun äter - men vägrar sex tills jag hittat den:-)))))))

 

Heeelppppppppppp B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...