macarov Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Får upp ett felmeddelande i Vista (OutlookSyncClient has stopped working...blablabla) när jag försöker synca min iPhone med Outlook2003 via iTunes. Blir ingen synk av det heller. Någon här som känner till problemet - och gärna lösningen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebbri Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Testa att ta bort väldigt gamla saker du har i Outlook. Det var det som ställde till det för mig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
macarov Posted February 25, 2009 Author Share Posted February 25, 2009 Tack för svar. Njae... Jag har provat att ta bort allt som är gammalt. Funkar ändå inte. samma felmeddelande. När jag Googlar på ämnet så verkar det finnas hur många lösningsförslag som helst. Ingen av de jag provat funkar tyvärr. Problemet verkar ju ha varit känt i mer än ett år. Konstigt att inte Apple verkar ha fixat till det. Någon annan som har förslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebbri Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Testa att göra en Backup på alla saker du har i kalender och sedan ta bort allt ur den, synka iPhonen så att allt försvinner där också och sedan ta tillbaka allt i Outlook och synka iPhonen igen och se om det funkar då! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.