Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Jag säger bara Molly Sandén!

e-snobben

Recommended Posts

Vilken underbar sångerska hon är, Molly Sandén, klockrent! Det var bara känslorna efter att ha gått till Globen som ställde henne vid ett par toner när hon sjöng den igen. Synd att inte Rickfors gick lite längre, den låten gillade jag också, liksom "Alla" men den röstade ju den internationella juryn fram som tur var. Deltävling 1 var rätt usel, den andra något bättre och i och med denna sista börjar man ju få upp hoppet om svensk musik igen.

Förvånad över att BWO hade en så tam och futtig låt. Jag hade väntat mig, och hoppats på, en riktig tempolåt!

Jag hade väntat mig, och hoppats på, en riktig tempolåt!

Håller helt och hållet med... Blev riktigt besviken och det var trots allt lite oväntat. De har ju brukat ha en lite tuffare attityd men nu blev de ju bara några i mängden med sin ballad.

Är det nån mer här än jag som tycker att nästan alla bidrag är äckligt kommersiella?? af Ugglas låt är nog bäst hittills men jag har nog inte hört alla bidrag. Nu vill jag inte förstöra denna tråd redan innan den tagit fart, så jag får väl erkänna att Molly gjorde ett väldigt bra framträdande för att bara vara 16 år!!

Jag missade den första halvtimmen och nån låt under resten också, så jag kan inte riktigt bedöma Molly. Hörde den inte alls.

Tyckte det var ett riktigt kul och bra startfält, dock den bästa gick inte vidare, hon jazztjejen. Tur att näst bästa EMD gick vidare alla fall. Rickfors var ju bra iofs. Sally och BWO var ju bara tråkigt.

Nu vill jag inte förstöra denna tråd redan innan den tagit fart,

Alla åsikter är välkomna! Men undvik som vanligt personangrepp. :) Jag sågar också om jag anser det nödvändigt.

Jag missade den första halvtimmen och nån låt under resten också, så jag kan inte riktigt bedöma Molly. Hörde den inte alls.

Om den inte finns att lyssna på just nu på svt.se så läggs samtliga bidrag ut dan före. De som redan tävlat kan man lyssna på i sin helhet, de som ska tävla för kvällen 1 minut.

Haha, hon och Amy Diamond är väl ungefär jämngamla. Ungefär samma röst också ;)

Molly är ett år yngre. Hon har otroligt mycket mognare röst än Amy, som ser ut och vara 13 fortfarande.

EMD var de enda som var något att ha.

Ps. Kan de inte gå tillbaka till en enda stor tävling i globen? denna "cirkus" är ju iaf förutbestämd.

Molly är ett år yngre. Hon har otroligt mycket mognare röst än Amy, som ser ut och vara 13 fortfarande.

Exakt. Hon ser och låter likadant som för flera år sedan..-

Exakt. Hon ser och låter likadant som för flera år sedan..-

jaa, jag fattar inte varför hon inte accepterar att hon börjar bli en kvinna.

Förbaskat kul iaf när Petra Mede driver med Molly och Amy ^^

terapifestivalen - en svensk samhällssjukdom ingen vill missa.

Haha, hon och Amy Diamond är väl ungefär jämngamla. Ungefär samma röst också ;)

Det är stor skillnad på deras röster. Som Maawlin säger så är Mollys röst mer mogen.

Det är stor skillnad på deras röster. Som Maawlin säger så är Mollys röst mer mogen.

Det var menat som ironi, Diamond är ju en barnrumpa i jämförelse :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...