Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Hur bränner jag dvd-skivor?

Bullmamman

Recommended Posts

Under arkivmenyn i Finder så väljer du "Ny bränningsmapp" och då blir det en mapp som du kan lägga din "film" (eller annat du vill bränna) och sedan är det bara att slänga in skivan. Tryck bränn (eller liknande).

Okey, då höjer vi ribban. Om jag vill bränna på en RW- dvd/CD? Har precis bränt en RW-CD genom vanlig drag och släpp. Det gick bra men det känns som jag nu sitter med dessa filer och det var ju inte riktigt det som var min avsikt.

Tack för hjälpen.

Okey, då höjer vi ribban. Om jag vill bränna på en RW- dvd/CD? Har precis bränt en RW-CD genom vanlig drag och släpp. Det gick bra men det känns som jag nu sitter med dessa filer och det var ju inte riktigt det som var min avsikt.

Tack för hjälpen.

ok vad är din avsikt?

du vill bränna en rw-cd och det har du precis gjort av vad jag kan läsa.

ok vad är din avsikt?

du vill bränna en rw-cd och det har du precis gjort av vad jag kan läsa.

mischa, menar du att du vill radera dina CD-RW och DVD-RW????

Det gör du i Apples SkivVerktyg (är jag rätt säker på).

...men just om man vill bränna en "backup" av ett 360 spel som man har och det ska vara en *.dvd fil med tillsammans med *.iso filen.

Hur ska ja då gå tillväga?

"Nybliven Mac ägare. De blev en vit liten krabat som väger 2040gram"

• 2 weeks later...
Det är sant att jag har brännt en skiva, men nu vill jag lägga till och ändra på skivan.

Det går inte. Du måste radera allt och börja om.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...