Tarok Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Har ett inspelat program på min satellitmottagare med hårddisk där en bekant är med hur ska jag få över det till min MacBook och sen bränna ut en DvD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Har du ingen DVD-inspelare? Vad har du för anslutningar på mottagaren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Beror på vad du har för utgångar på den hårddisken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarok Posted February 20, 2009 Author Share Posted February 20, 2009 Det är Scart som gäller och min satellitmottagare är HD PVR 101-ST Canal Digital Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Det är Scart som gäller och min satellitmottagare är HD PVR 101-ST Canal Digital Då är det DVD-inspelare som gäller. Eller om du har en miniDV-kamera med analog ingång, så kan du använda iMovie. Likadant om du har en DV-omvandlare. Vissa EyeTV-mottagare (USB) har även analog ingång. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.