Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Aftonbladet och deras Plustjänster....


vendela

Rekommendera Poster

Jag är så himla trött på att aftonbladet ska ta betalt för att man ska kunna se allt på deras hemsida.

Om man ska titta på några bilder eller något annan intressant, så måste man reistrera sig och det kostar 298/år eller 129/tre månader.

Är det värt pengarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja SÅ intressant är det väl inte - jag har då inte gjort det:-))))) Men visst ibland klickar man och hamnar på ett ställe där de vill ha betalt.. men icke!!!

 

...jag läser deras startsida... å andra sidan köper jag aldrig kvällstidningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, allt kan inte vara gratis, men om de kunde göra en site utan PLUS-reklamen, så skulle jag bli glad.

Fast då skulle ju inga lockas till PLUS... :P

Inom ett år är hela sidan utom startsidan tillgänglig enbart för betalande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem vill betala för att se hur smal prinsessan har blivigt eller betala för att få se Janet göra bort sig på ett löjligt sätt som att lite dumt visa ett bröst?

 

Det mesta man betalar för på plusdelen är väl bara skit egentligen!!! Men jag ska nog inte skriva det här för jag läser ju själv om kändisarnas viktkamp!!! (w00t) :angel:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvällstidningar är en märklig företeelse... De har, i analog form, kunnat att pungslå Svensson på en tia om dan i över hundra år, så går det säkert bra för dem att fortsätta digitalt med det. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror och hoppas att det är skillnad på generationer när det gäller att pungslå....

 

Om de säljer samma skit via nätet så tror o hoppas jag att det tar kortare tid innan folk slutar gå på det hela...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aftonbladet är en patetiskt röd tidning som inte har något existensberättigande idag. Svammel, svammel och åter svammel är vad den ger oss. Expressen är i.o.f inte bättre.

 

Att AB infört Plustjänster och samtidigt håller sig till en viss ideologi får inte jag ihop riktigt.;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade den varit lika patetisk om den hade varit blå...

 

/sosse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, det hade den varit. Exakt lika patetisk. Aftonbladet är lika usel oavsett vilken politisk ideologi den bekänner sig till. Dock har jag en tagg i sidan till den eftersom en del "sossar" har Aftonpesten som främsta nyhetskälla - och har närmast ersatt all läsning med läsning av just Aftonpesten. Det har i.a.f jag råkat ut för.

 

De som läser andra tidningar (t.ex sossar som läste gamla goa Arbetet) brukade hålla en högre nivå än "men det står i Aftonbladet", "Aftonbladet tycker att..." etc.;)

 

Borgare som har Expressen som främsta skrift har inte heller mitt gillande, så min kritik är således jämlik.;)

 

Nej, bort med dessa kvällstidningar. Jag saknar dem inte. Det finns oerhört mycket bättre att tillgå.;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvällstidningarna var bättre förr, när de kom på eftermiddagen. Nu kan man ju läsa kvällstidningarna på morgonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, det hade den varit. Exakt lika patetisk. Aftonbladet är lika usel oavsett vilken politisk ideologi den bekänner sig till. Dock har jag en tagg i sidan till den eftersom en del "sossar" har Aftonpesten som främsta nyhetskälla - och har närmast ersatt all läsning med läsning av just Aftonpesten. Det har i.a.f jag råkat ut för.

 

De som läser andra tidningar (t.ex sossar som läste gamla goa Arbetet) brukade hålla en högre nivå än "men det står i Aftonbladet", "Aftonbladet tycker att..." etc.;)

 

Borgare som har Expressen som främsta skrift har inte heller mitt gillande, så min kritik är således jämlik.;)

 

Nej, bort med dessa kvällstidningar. Jag saknar dem inte. Det finns oerhört mycket bättre att tillgå.;)

Jag förstår vad du menar! Jag är inte häller något fan av kvällstidningar...även om jag "smygläser" då o då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...