mackie Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Ja jag vet det är en omöjlig fråga att svara på men spekulera får man väl och kanske finns det någon som har koll på hur länge det var sen Leopard kom och hur länge det brukar kunna vara mellan uppdateringarna och hur länge det i så fall kan vara kvar? Kanske har Steve eller Appleledningen sagt något som kan tolkas? Står inför köpet av en ny dator och då vill man ju gärna få det senaste OS:et om det kommer ett inom snart, vad tror ni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radiozo Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Jag gissar på slutet på 2009. November. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Slutet av året kanske, ingen som vet. Behöver du dator köp nu, sedan får du ändå köpa nya operativsystem ändå, Snow Leopard är inte det slutgiltiga operativet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mackie Posted February 20, 2009 Author Share Posted February 20, 2009 Okej tack för svaren, jo jag behöver datorn nu inom det snaraste men vad menar du Poca med att Snow L inte är det slutgiltiga operativet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjorven Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Okej tack för svaren, jo jag behöver datorn nu inom det snaraste men vad menar du Poca med att Snow L inte är det slutgiltiga operativet? alltså det kommer ju alltid nya system... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mackie Posted February 21, 2009 Author Share Posted February 21, 2009 Oki doki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.