Dryden Postad 19 februari, 2009 Share Postad 19 februari, 2009 Jag har en bekant som börjat få ett felmeddelande om "maxtidsgräns" när han synkar sin iPhone 3G med iTunes. Båda är uppdaterade med senaste (som jag fått det berättat för mig) och det är på en PC han sitter. Han försöker synka runt 800 låtar men den rullar i ungefär 3-11 låtar innan det tar stopp och efter ytterligare 90 sekunder kommer meddelandet om maxtidsgränsen. När han sedan tittar i iPhonen så finns inga spår av låtarna alls där. Någon med en spontan idé eller rent av en potentiell lösning på problemet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowmove Postad 19 februari, 2009 Share Postad 19 februari, 2009 Provat annan usb-port? usb-hubb? återställning? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dryden Postad 19 februari, 2009 Författare Share Postad 19 februari, 2009 Återställing är testat, USB-hubb används ej och USB-portarna är (nog) testade allihop. Det återstår att se i morgon, då jag ska få se iPhonen IRL. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowmove Postad 19 februari, 2009 Share Postad 19 februari, 2009 Återställt utan backup? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dryden Postad 19 februari, 2009 Författare Share Postad 19 februari, 2009 Du menar att röja ur iPhonen och "börja om helt"? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zappe Postad 19 februari, 2009 Share Postad 19 februari, 2009 Du menar att röja ur iPhonen och "börja om helt"? Precis det han menade! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dryden Postad 19 februari, 2009 Författare Share Postad 19 februari, 2009 Jag ska testa det i morgon så får vi se var det slutar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dryden Postad 20 februari, 2009 Författare Share Postad 20 februari, 2009 Nu har jag pratat mer med ägaren av iPhonen och när han synkar med en annan burk fungerar det klockrent. Ska man börja misstänka att problemet sitter i datorn? Han har uppdaterat till senaste iTunes och har senaste mjukvaran i iPhonen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Radiozo Postad 20 februari, 2009 Share Postad 20 februari, 2009 JAg skulle nog prova installera om Itunes. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.