Nyhetsroboten Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Nu är det dags för ännu en undersökning som visar att de som köper en dator från Apple är mest nöjda. Inte färre än 81 procent är "mycket nöjda" med sin Mac. Läs hela nyheten på MacWorld.se! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sternis Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Anledningen till varför Apple hamnar högst upp är nog Windows. En dator är ju ett helhetsintryck, både genom hårdvara och OS, och där ligger Apple ljusår före konkurrenterna. Men, jag kan ju säga tat jag tillhör dom där 81% och jag tror jag talar för alla när jag säger I love my Mac Link to comment Share on other sites More sharing options...
APPLE LOVER Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 min imac har börjat låta lite mer än vad den gjorde förut, vet ej om det är fläkten eller hårdisken, är inte ätte nöjd just nu. det är irriterade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spindel Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Anledningen till varför Apple hamnar högst upp är nog Windows. En dator är ju ett helhetsintryck, både genom hårdvara och OS, och där ligger Apple ljusår före konkurrenterna. Men, jag kan ju säga tat jag tillhör dom där 81% och jag tror jag talar för alla när jag säger I love my Mac Helt sant, vore det inte för att jag inte har något val på jobbet skulle jag aldrig använda en Windowsdator igen. Helst Mac annars PC med Ubuntu (eller annan linux dist). Hemma har man en C128 ( ), iMac och en Eee 901 med Ubuntu Eee installerat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hagman Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Min HP-dator på jobbet krånglar rätt mycket så det är så skönt att komma hem till MacBooken när man har tid för den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.