Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Macanvändarna mest nöjda med sin dator


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Anledningen till varför Apple hamnar högst upp är nog Windows. En dator är ju ett helhetsintryck, både genom hårdvara och OS, och där ligger Apple ljusår före konkurrenterna.

Men, jag kan ju säga tat jag tillhör dom där 81% och jag tror jag talar för alla när jag säger I love my Mac

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min imac har börjat låta lite mer än vad den gjorde förut, vet ej om det är fläkten eller hårdisken, är inte ätte nöjd just nu. det är irriterade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anledningen till varför Apple hamnar högst upp är nog Windows. En dator är ju ett helhetsintryck, både genom hårdvara och OS, och där ligger Apple ljusår före konkurrenterna.

Men, jag kan ju säga tat jag tillhör dom där 81% och jag tror jag talar för alla när jag säger I love my Mac

 

Helt sant, vore det inte för att jag inte har något val på jobbet skulle jag aldrig använda en Windowsdator igen. Helst Mac annars PC med Ubuntu (eller annan linux dist).

 

Hemma har man en C128 ( :D ), iMac och en Eee 901 med Ubuntu Eee installerat. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min HP-dator på jobbet krånglar rätt mycket så det är så skönt att komma hem till MacBooken när man har tid för den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...