tnek Posted April 12, 2004 Share Posted April 12, 2004 Hei Jag har nyligen gått över från PC/Microsoft til PC/Mac. Det har stort sett gått bra och jag ångrar ingenting.. Men, jag kjöpte en SonyEricsson P900. I asken lår det 2 CD. Ingen av dem inneholt stötte för mac. Jag blev mycket överraskad och gick til en deras nettsida. Ingenting der.. Er det någon som kan tipsa meg var jag kan gå för å finna det som normalt skulle ha legat på de 2 CD som var med.. Jag tycker det er oerhört av SanoEricson at sälga et produkt som inte har stöd för för mac. Det er å vara med på och hålla fast vid Microsoft monopolismen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted April 12, 2004 Share Posted April 12, 2004 Så vitt jag vet så innehåller OS X allt stöd som behövs för P900:an. Dvs iSync etc. Här finns kanske mer information: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=25563 Hoppas det är till nån nytta, snart svarar säkert nån som faktistk HAR en P900 också... Link to comment Share on other sites More sharing options...
micke Posted April 12, 2004 Share Posted April 12, 2004 iSync skall funka direkt enligt SonyEricsson. Annars så kan du testa om Phone Agent funkar på din P900 ...eller fråga Maccis! (har ingen P900 själv... än) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.