macbook552 Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Hur lång är sladden till en mighty mouse, tycker den ser kort ut, eller är sladdarna kortare till dem som följer med Imac gentemot dem man köper löst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
typewriter Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Alltså, du pluggar den ju i tangentbordet, nemasproblemas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xelo Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Tror de är lika korta om du köper med datorn eller inte, skulle uppskatta till ungefär 50cm. Tips är dock att kolla på andra möss, tycker inte Mighty Mouse är värd sitt pris. Om man inte tycker designen är jätteviktig förstås. Link to comment Share on other sites More sharing options...
typewriter Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Tror de är lika korta om du köper med datorn eller inte, skulle uppskatta till ungefär 50cm.Tips är dock att kolla på andra möss, tycker inte Mighty Mouse är värd sitt pris. Om man inte tycker designen är jätteviktig förstås. +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nyaz Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Rekommenderar andra möss i.... tja, 99% av alla fall. Det finns snyggare och skönare möss för bättre pengar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iTobi Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Rekommenderar andra möss i.... tja, 99% av alla fall. Det finns snyggare och skönare möss för bättre pengar. håller med till 100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VicXsaN Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 den är för kort, om du inte har ett apple tangentbord. Men jag älskar den, skön att hålla i, funkar perfekt! Och nu för tiden klarar jag mig knappt utan sidscrollfunktionen Link to comment Share on other sites More sharing options...
iTobi Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 den är för kort, om du inte har ett apple tangentbord. Men jag älskar den, skön att hålla i, funkar perfekt! Och nu för tiden klarar jag mig knappt utan sidscrollfunktionen men den är knappast värd 600 spänn Link to comment Share on other sites More sharing options...
m-tech Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 men den är knappast värd 600 spänn tycker priset är skäligt och ska snart byta upp mig från enknappsmusen till en mighty mouse. men eftersom många switchers eller gamers och andra av annan åsikt än mig gärna använder andra möss så kan man köpa begagnade möss från någon som har en mus över som kom med den apple dator som de köpt. klart värt 600 kr bara för att den är snygg om inte annat. men den går att få tag på billigare. skriv tex in en annons under köpes här på forumet. det går säkert att få en mus för 400 kr i alla fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VicXsaN Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 men den är knappast värd 600 spänn Jofan det tycker jag, Pappa köpte iof min i staterna, så det blev typ 400kr för den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nyaz Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Jag fortsätter strongt att hävda att Logitechs MX510/518 (och G5-mössen har väl samma design, förresten) och MX620 (trådlös) är übersköna. Det går att sidoscrolla med 620 också, btw... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagArne Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 Det finns två varianter av mighty mouse 661-4405 Som har lång kabel (hittar ej längden) 661-4406 Som har en kort kabel (470mm enligt apple) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feed Posted April 18, 2009 Share Posted April 18, 2009 Den som medföljt till iMac & Mac Pro'n är så pass kort att sladden inte går att använda på en Macbook. Den räcker inte runt till högersidan. Hoppas innerligt att Apple har en med längre sladd som MagArne nämnt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.