rolfhz Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 I min installation av Entourage så har jag lagt in att en signatur skall skapas i nya meddelande resp meddelanden jag svarar på. Men när jag då svarar på ett mail så hamnar min signatur underst - med andra ord längst ner efter det meddelande som kommer från avsändaren. Jag vill ju givetvis att min signatur skall hamna direkt efter min text. Någon som har en lösning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonasForss Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Om du har Ent. 2008: Gå in i Menyn Entourage>Alternativ>"Svara/VIdarebefordra" och ändra under "E-postbehörighet" från alt. "Använd Inget" till något av de andra två Om du använder signatur är det väl lämpligt med det sista alternativet. J Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolfhz Posted February 18, 2009 Author Share Posted February 18, 2009 tack skall prova Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.