Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fråga om iPhoto 08


Gäst

Rekommendera Poster

Undrar om någon vet om det fungerar att ändra en bild som syns "överst" i ett event.

Har för mig att jag läst eller hört någon nämna det men hittar inte hur. Jag vill alltså

att en speciell bild alltid skall ligga som första bild och synas i ett specefikt event

oavsett om jag lägger till nya bilder...

 

Blir jätteglad om någon kan detta :bultandehjarta::crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om någon vet om det fungerar att ändra en bild som syns "överst" i ett event.

Har för mig att jag läst eller hört någon nämna det men hittar inte hur. Jag vill alltså

att en speciell bild alltid skall ligga som första bild och synas i ett specefikt event

oavsett om jag lägger till nya bilder...

 

Blir jätteglad om någon kan detta :bultandehjarta::crossfingers:

Dra musen över eventet tills den bild du vill ha syns och högerklicka och märk som "key photo" eller något liknande. Jag har inte provat att sätta detta när jag klickat in och ser alla biler, men det borde nog gå där också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du ser din händelse (Event) leta upp bilden du vill använda, när du har rätt bild framme trycker du på mellanslag sedan är det klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du ser din händelse (Event) leta upp bilden du vill använda, när du har rätt bild framme trycker du på mellanslag sedan är det klart.

 

 

Ännu bättre :-) Så frunktansvärt enkelt och lätt att använda. Så väldigt MAC helt enkelt :borstatanderna:

 

tack jonibygg :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...