Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bra skydd till iPhone


Gäst Moxie

Rekommendera Poster

Några som har något tips på ett fodral som man snabbt kan ta av och på tänkte bara använda det på jobbet? Ska inte vara någon "påse" eller framsida som fördärvar, kollat lite på något som bara skyddar sidan och baksidan av silikon. Verkar vara smidigt att få av och på. Tänkte på framsidan kunde man beställa en skyddlins bara. Köper helst från applestore! Power Support Air Jacket är den av hårdplast eller man kan få av det enkelt utan att det går sönder, gärna tips =)

<h2 class="" id="coherent_id_33" __parametersid="parameters_65">

</h2>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några som har något tips på ett fodral som man snabbt kan ta av och på tänkte bara använda det på jobbet? Ska inte vara någon "påse" eller framsida som fördärvar, kollat lite på något som bara skyddar sidan och baksidan av silikon. Verkar vara smidigt att få av och på. Tänkte på framsidan kunde man beställa en skyddlins bara. Köper helst från applestore! Power Support Air Jacket är den av hårdplast eller man kan få av det enkelt utan att det går sönder, gärna tips =)

<h2 class="" id="coherent_id_33" __parametersid="parameters_65">

</h2>

 

Du kan väl börja med att läsa från början i denna tråd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag har gjort men här är så många som köper från andra ställen därför verkar inte vara jätte många som hade från applestore men kanske jag som misstog mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneLasse

Bästa heltäckande fodralet till iPhone alla gånger:

http://store.apple.com/se/product/TQ298LL/...;mco=Mjg4NzE0OA

 

Sitter slimmat, grym passform osv. Blir så där härligt snyggt nött efter man använt det en period! Skulle aldrig kunna ha någon silikonfodral eller något permanentfodral som telefonen ligger i hela tiden.. Brr!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...