Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nokia 5800 och mac?=)


Loshi

Rekommendera Poster

Sitter här och leker på nokias nya 5800 . vill slänga över lite musik och video. Hur gör jag om jag intevill blåtotta eller köra med usb mssdhc adapter?? bra program helt enkelet?

 

Haha och weina inte om att söka för sök runt lite och man får ju miljoner trådar även fast man är väldigt specifik i sin sökning:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använd en sånt här

 

 

sandisk-8gb-microsdhc-memory-card.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

löste det genom att koplla in den och sätta den i "masslagrings" läget. då poppa den upp som en HD på desktopen=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror också det är bäst att köra på kabel på nåt sätt, hålla på och plocka ut minneskortet kanske inte är hälsosamt, har råkat ut för att förlora allt på det då jag inte fick till intryckningen på en gång.

 

Jag får min 5800 i morgon, är den lika bra som det skrivs?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Vattenmannen

Ledsen att behöva säga det men jag tycker inte att den uppfyller allas lovord. Iphone krossar den på de flesta punkterna. men ändå en helt ok budget variant :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ledsen att behöva säga det men jag tycker inte att den uppfyller allas lovord. Iphone krossar den på de flesta punkterna. men ändå en helt ok budget variant :)

 

Hur är qwerty tangentbordet på den? har funderat lite lätt på att byta ut min iPhone mot en 5800...

har haft så sjukt mycket problem med min iphone och väntar nu på att få en helt ny i kartong av telia/halebop

 

Vill man inte köra win-mobile så finns det inte så många alternativ till iPhone...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iSync är inte heller gjort för att föra över musik eller video, endast kontakter och kalender.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...