crixzy Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Hej, jag undrar om någon känner igen mitt problem eller vet vad det är; min ibook 2007a kan plötsligt inte gå i viloläge. Om jag stänger locket eller sätter på viloläge så startar den bara om och om och om, med kanske 30 sekunders mellanrum. Man hör bara startsignalen hela tiden. Öppnar jag locket startar den upp helt. Jobbigt eftersom jag har med datorn till jobbet och är på olika platser ofta, nu måste jag alltid stänga av den helt. Och dessutom om det här råkar hända "av misstag" så försvinner ju allt osparat. Någon som känner igen problemet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Ytterberg Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Pröva att nollställa SMC, http://support.apple.com/kb/HT1411 Om det inte hjälper är det nog närmast service som gäller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crixzy Posted February 16, 2009 Author Share Posted February 16, 2009 Ok, tack, jag provar det! Undrar vad som har hänt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.