Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Gillar inte det nya "systemet"


abrahamsson_94

Rekommendera Poster

abrahamsson_94

Jag vet inte om det är nytt men jag tror det för det har inte varit så på min dator innan. Jag pratar om att när man går in på en diskussion så står inläggen som typ länkar under. Det var mycket bättre innan när dom kom på rad och man slapp klicka! Vem håller med? Eller är det kanske så att man kan ändra det för jag har ingen aning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte om det är nytt men jag tror det för det har inte varit så på min dator innan. Jag pratar om att när man går in på en diskussion så står inläggen som typ länkar under. Det var mycket bättre innan när dom kom på rad och man slapp klicka! Vem håller med? Eller är det kanske så att man kan ändra det för jag har ingen aning!

Klicka på verktyg uppe till höger i varje tråd och välj hur du vill att trådarna skall visas. ;)

 

Edit: Ja, du behöver inte klicka i varje tråd alltså. Jag menade att verktygsknappen finns i varje tråd (ja, kanske på varje sida i forumet när jag tänker efter).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välj Standard

post-113-1234731194_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

abrahamsson_94

Haha jaha då var det så :blush: Men ja tackar för svaren. Dock vet jag inte hur den har ändrats för jag har då inte gjort det :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

abrahamsson_94

Fast det funkar inte att ändra :S Texten är liksom bara grå och det händer inget när jag trycker på den!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...