Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Använda "three finger sweep" i Firefox!?


xfredrikx

Rekommendera Poster

Har precis installerat firefox på min macbook. Nu är grejen att jag i majoriteten av fallen använder tre fingrar på styrplattan för att gå bakåt. Iallafall i Safari, i firefox fungerar det inte?!

 

Så, finns det någon inställning jag har missat i firefox för att göra så att det fungerar?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja men jag menade att jag ville att den skulle installera över det. haha.

 

Tack för den snabba hjälpen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo, okey. nja kanske spelare om roll eftersom dina plug-ins kanske inte funkar...men tror den INTE installerar över just pga det. men du får se eller om ngn annan kan svaret :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa MultiClutch. Med det kan du lägga in den funktionen, inte bara i Firefox utan även i andra program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så använder du MultiClutch som gör att du kan välja själv hur du vill att din styrplatta ska fungera med i stort sätt alla program på datorn.

 

 

Här hittar du det: http://wcrawford.org/2008/02/28/everytime-...-touch-my-cell/

 

 

EDIT: Moget att bara komma och saga vad jag tänkte säga Gerhard

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fungerade utmärkt! Den installerade ju över "gamla" Firefox när jag drog in den i Applications.

 

Hade iofs bara en plug-in; Cooliris. Och den fungerar fortfarande utmärkt, alla inställningar är kvar också.

 

Och 3-finger-swipe fungerar klockrent!

 

Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipset, Gerhard och Sjogreno.

 

Känner dock inte att jag behöver det i något annat program. Men jag laddar ner det utifall att!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipset, Gerhard och Sjogreno.

 

Känner dock inte att jag behöver det i något annat program. Men jag laddar ner det utifall att!

 

Rätt gött att ha när man ska byta flikar, jag satte "Tre fingrar upp" så byter det flik. Väldigt användbart måste jag säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...