Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Alarm med låtar?


mefi

Rekommendera Poster

Ja jag undrar om någon känner till någon app som kan väcka mig med t.ex låtarna från ett album eller en spellista jag har i iPoden?

 

Annars.. det borde göras!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns ett annat altnativ. ladda hem en iphone anpassad låt ifrån http://audiko.net/ eller välj din egen och spara som en iPhone ringsignal som du sen importerar.sen i fåånen går du till "klocka" och väljer den låt du vill ha som alarmringsignal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köp en Logitech Pure-fi anytime klockradio som också är en ipgone/ipod-docka. Då kan man göra en spellista som heter alarm 1 eller alarm 2 och lägga in låtar i dom listorna som man vill vakna till. Dessutom laddas iphonen och man har den nära tillhands om det ringer när man ligger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

abrahamsson_94

Annars finns iZound CR-25 på teknikmagasinet billigt. Iallafall billigare än den här över ;) Den verkar bra tycker jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars finns iZound CR-25 på teknikmagasinet billigt. Iallafall billigare än den här över ;) Den verkar bra tycker jag

 

Lägre pris är inte detsamma som billigt...

 

50.000 kan vara billigt för en bil

men en pizza för 30.000 är ju inte billigare, den har bara lägre pris, men det är ju dyrt för en pizza.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så skillnaden mellan pure-fi och iZound är så markant som skillnaden mellan en pizza och en bil?? wow, ja får höga förväntningar! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej men ändå: Något kan vara dyrt fast det har lågt pris !

 

Billigt är det först när priset är lågt sett till produktens värde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så det finns bara de alternativen? Sucks!!!

Skulle hellre betalat typ 50 spänn för en app... Har ju musiken på telefonen, och klocka, löjligt att man inte kan slå ihop dem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så det finns bara de alternativen? Sucks!!!

Skulle hellre betalat typ 50 spänn för en app... Har ju musiken på telefonen, och klocka, löjligt att man inte kan slå ihop dem!

 

 

Är ju bara att göra om till en ringsignal och sätta som alarm?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ju bara att göra om till en ringsignal och sätta som alarm?

Nääe inte samma sak! jag har Aurora på datorn, som kan spela upp låtar i en playlist jag har i iTunes..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

abrahamsson_94
Lägre pris är inte detsamma som billigt...

 

50.000 kan vara billigt för en bil

men en pizza för 30.000 är ju inte billigare, den har bara lägre pris, men det är ju dyrt för en pizza.

 

Men herregud spillerilli! Jag tycker det är billigt och då skriver jag det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars finns iZound CR-25 på teknikmagasinet billigt. Iallafall billigare än den här över ;) Den verkar bra tycker jag

 

 

Funkar den 100% med iPhone, det står bara iPod i beskrivningen, om den funkar så är den riktigt intressant för 380kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men herregud spillerilli! Jag tycker det är billigt och då skriver jag det!

 

Vore ju trevligt om du förstod innebörden av billigt respektive lågt pris bara...men skitsamma

dagens ungdom är ju som den är, svenska skolan har tyvärr raserat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...