rickard1234 Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Ännu ett litet roligt test bara.. http://www.fultal.net/start.php Jag fick; Vad får ni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
iLantz Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Här är jag Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClCdCm Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Kan ju inte svara på den... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickard1234 Posted February 13, 2009 Author Share Posted February 13, 2009 Varför? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Varför? Testet förutsätter att man har haft sex Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickard1234 Posted February 13, 2009 Author Share Posted February 13, 2009 Testet förutsätter att man har haft sex Oj, det tänkte jag inte på.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iMatte Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Tja... 442 blev det, med reservation för att någon eller några kortare bekantskaper i ungdomen blivit bortglömd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickard1234 Posted February 13, 2009 Author Share Posted February 13, 2009 Tja... 442 blev det, med reservation för att någon eller några kortare bekantskaper i ungdomen blivit bortglömd... Så du är en fuling du med trots allt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
iMatte Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Så du är en fuling du med trots allt? Nja... siffran handlar nog mest om ett antal aktiva år i ungdomen. De senaste decennierna har jag varit ruskigt monogam... Och inte var jag någon fuling i ungdomen, tvärtom. Därav det höga fultalet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickard1234 Posted February 13, 2009 Author Share Posted February 13, 2009 Nja... siffran handlar nog mest om ett antal aktiva år i ungdomen. De senaste decennierna har jag varit ruskigt monogam...Och inte var jag någon fuling i ungdomen, tvärtom. Därav det höga fultalet... Been there, done that.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
salakalle Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 Är det möjligtvis bara trötta, försoffade tjänstejon utan stake, tryck och lite jävlar anamma där på socialstyrelsen. Eller? Fintalskalle hälsar Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjorgensen Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 Hur skall man komma ihåg födelseåret på en man haft sex med för ruggit länge sedan, betydligt lättare med nuvarande partner. Går ju inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spindel Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 Hur skall man komma ihåg födelseåret på en man haft sex med för ruggit länge sedan, betydligt lättare med nuvarande partner. Går ju inte. + hur skall man veta hur många man haft sex med? Det är ju inte så att jag bryr mig så jag håller inte räkningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.