Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Postbox - Ta bort "--" innan signaturen


jHallsten

Rekommendera Poster

Efter att ha läst tråden om det nya e-postprogrammet Postbox blev jag nyfiken på hur det ser ut.

 

Jag tänkte prova det om det, i beta-versionen, fyller de krav jag har - som Mail nätt och jämnt gör.

 

När jag lägger in min signa tur får jag ett automatiskt "--" precis ovanför det jag själv skriver. Likt nedan:

 

--

... min html-signatur ...

 

På mitt jobb har vi strikta regler på vilken font som skall användas, vilken signatur, hur det skall vara strukturerat, etc. vilket gör att jag inte kan använda Postbox som förövrigt är helt underbart.

 

Min fråga är alltså: Hur skall jag göra för att få bort -- ovanför min signatur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har samma problem, fast i Thunderbird. Det går att radera "--" efter att man har lagt till signaturen, men vem orkar göra det varenda gång?

Jag har tyvärr inte hittat någon lösning på detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan också ta bort det i själva mailat men när jag skickar 50 mail per dag känns det rätt onödigt och extremt störande. Jag prövade att leta runt i avancerade inställningar men hittade inget.

 

Ingen som lyckats fixa det här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i mitt epostprogram (som är MS Entourage) kan man ställa in signaturerna,

men där står också en i sammanhanget kanske intressant information:

 

"Obs! --<blanksteg><retur> är en valfri avdelare för standardsignaturer på Internet."

 

...om det kan vara till någon nytta...

 

J

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr existerar inte den här typen av inställning i Postbox som förövrigt är en extremt bra mail-klient.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Är det någon som hittat den här inställningen.

 

Jag såg att flera att kommenterat det i Postbox egna forum men ingen hade fått svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...