jHallsten Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Efter att ha läst tråden om det nya e-postprogrammet Postbox blev jag nyfiken på hur det ser ut. Jag tänkte prova det om det, i beta-versionen, fyller de krav jag har - som Mail nätt och jämnt gör. När jag lägger in min signa tur får jag ett automatiskt "--" precis ovanför det jag själv skriver. Likt nedan: -- ... min html-signatur ... På mitt jobb har vi strikta regler på vilken font som skall användas, vilken signatur, hur det skall vara strukturerat, etc. vilket gör att jag inte kan använda Postbox som förövrigt är helt underbart. Min fråga är alltså: Hur skall jag göra för att få bort -- ovanför min signatur? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wargen41 Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Jag har samma problem, fast i Thunderbird. Det går att radera "--" efter att man har lagt till signaturen, men vem orkar göra det varenda gång? Jag har tyvärr inte hittat någon lösning på detta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jHallsten Posted February 13, 2009 Author Share Posted February 13, 2009 Jag kan också ta bort det i själva mailat men när jag skickar 50 mail per dag känns det rätt onödigt och extremt störande. Jag prövade att leta runt i avancerade inställningar men hittade inget. Ingen som lyckats fixa det här? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonasForss Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 i mitt epostprogram (som är MS Entourage) kan man ställa in signaturerna, men där står också en i sammanhanget kanske intressant information: "Obs! --<blanksteg><retur> är en valfri avdelare för standardsignaturer på Internet." ...om det kan vara till någon nytta... J Link to comment Share on other sites More sharing options...
jHallsten Posted February 13, 2009 Author Share Posted February 13, 2009 Tyvärr existerar inte den här typen av inställning i Postbox som förövrigt är en extremt bra mail-klient. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Kontakta programmeraren. Visserligen är allt Mozillabaserat, men han kanske kan ändra funktionen så att -- inte läggs till. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jHallsten Posted June 9, 2009 Author Share Posted June 9, 2009 Är det någon som hittat den här inställningen. Jag såg att flera att kommenterat det i Postbox egna forum men ingen hade fått svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.