Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hjälp Excel 2009


hassel_73

Rekommendera Poster

Hej

 

Jag har glömt bort hur man gör när man vill dölja celler i excel.

 

Har ett arbetsblad där jag vill dölja vissa celler(är inte viktiga för den som skall kolla på detta), vill dock att man skall kunna klicka upp detta vid behov.

 

Bifogar filen.

 

jag vill att B,C,D och E inte skall synas och att man senare kan klicka upp dessa

 

Någon som vet hur?

 

/P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller markera kolumnerna, välj Data och sen Grupp och disposition - Gruppera.

Då får du grupperingar högst upp som gör att du snabbt och enkelt kan dölja och ta fram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...