Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Bilder på nästa genearation iPhone

GrandAnse

Recommended Posts

Såg dom på feber.se för ett tag sen, hoppas inte det. Tycker alu designen på iPhone ser knepig som fan ut. Jag hoppas dom går mer tillbaka mot iPhone 1G designen.

Jag har för mig att jag läste någonstans att det var en "mockup" gjord av någon snubbe.

Såg dom på feber.se för ett tag sen, hoppas inte det. Tycker alu designen på iPhone ser knepig som fan ut. Jag hoppas dom går mer tillbaka mot iPhone 1G designen.

Joo det hoppas jag oxå på!

Jag saknar aluminiumen från generation 1. Hoppas på att apple går tillbaka till det + mer aluminium :)

hellst inga material som kan spricka i alla fall.

Det är ingen bild på en "äkta" iPhone. Det är ett designförslag, ett utkast och ett koncept.

Gizmodo

Känns lite tidigt om de skulle veta hur de nya modellerna skulle se ut redan nu (jag tror att det kommer en ny först i sommar), men vad vet jag...

Känns lite tidigt om de skulle veta hur de nya modellerna skulle se ut redan nu (jag tror att det kommer en ny först i sommar), men vad vet jag...

Kommer det en ny i sommar vet Apple garanterat hur den ska se ut redan nu.

vidrigt ful. förmodligen en windowsanvändare som gjort den där testbilden..de har ju aldrig vart kända för sin goda smak.

Kommer det en ny i sommar vet Apple garanterat hur den ska se ut redan nu.

Ja, men alla ryktesbilder brukar ju komma ut strax innan det släpps en ny... men det kanske kommer en nu snart? ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...