MrKillBill Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 När jag skall söka i Google, i Safari, så hjälper Safari till med att lista tidigare sökningar. Jag vill inte ha hjälp utan vill radera dessa. Jag har provat att radera allt som går att radera under inställningar, Safari, men det hjälper inte. Någon som vet en lösning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HakumeiRyu Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Det är en liten miss de gjort där. Du måste byta sökmotor till Yahoo och sedan radera. Därefter byta tillbaka sökmotor till Google =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
noler Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 När jag skall söka i Google, i Safari, så hjälper Safari till med att lista tidigare sökningar. Jag vill inte ha hjälp utan vill radera dessa. Jag har provat att radera allt som går att radera under inställningar, Safari, men det hjälper inte. Någon som vet en lösning? Ett annat tips är att inte söka på sånt som du inte vill att andra ska kunna se sen ;-) Haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrKillBill Posted February 11, 2009 Author Share Posted February 11, 2009 Det är en liten miss de gjort där. Du måste byta sökmotor till Yahoo och sedan radera. Därefter byta tillbaka sökmotor till Google =) Det fungerade perfekt, thx. Ett annat tips är att inte söka på sånt som du inte vill att andra ska kunna se sen ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.