Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple In-Ear hörlurar


jag_kalle

Rekommendera Poster

Har precis köpt ett par Apple In-Ear hörlurar och måste erkänna att de är en skönhet att lyssna med dem. Jag har bara ett problem. Jag kan inte få den lilla kontrollen på sladden att fungera (den som man pausar och skruvar upp ljudet med). Jag har en Ipod Touch 8gb. Det stod att de bara funkar till Ipod Touch andra generationen och jag är inte säker, men jag tror att jag har den första. Ifall jag har det, finns det något sett att lösa det? Så att man kan använda remotekontrollen.

 

Behöver det verkligen nu så är tacksam för svar

 

/Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du volymknappar på sidan på touchen? Om inte, så har du den första generationen.

Och har du första är det nog inte mycket att göra åt. Du skulle kollat upp det innan ;)

 

Du kan ju se om du kan lämna tillbaka lurarna, annars får du nog nöja dig med bra ljud...!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha okej, finns det någon equalizer till ipod föresten som man kan ladda ner från app store?

 

Du har en hel del ljudbilder att välja på under inställningar-eq, men antar att du menar en manuell equalizer?

Isåfall tror jag inte det, kan vara så att du kan göra en i iTunes och sedan exportera till iPoden, men är osäker om det går.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ifall du har första så tror jag inte det går:( Gå in i itunes och kolla om du kan uppgradera din ipod. Jag gjorde det och fick då stöd av in ear fast jag har nyaste ipod classic!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...