avvvee Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Hej! Finns det något gratis videoredigeringsprogram? Jag behöver bara något jävligt basic där man kan klippa bort vissa delar ur ett klipp, början slutet etc. Givetvis ska det gå att spara filen också Tack på förhand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xelo Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 iMovie? Följde väl med din dator.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Så gott som gratis är QT Pro. Värt varenda krona. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edsbyn Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 imovie räcker gott för ditt endamål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
avvvee Posted February 10, 2009 Author Share Posted February 10, 2009 imovie räcker gott för ditt endamål. Det kanske är jag som är helblind men hittar inte var jag ska trycka för att exportera projektet till .avi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
avvvee Posted February 10, 2009 Author Share Posted February 10, 2009 Okej jag hittade det ))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.