Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Synca google kalendern med iphone


Khayman

Rekommendera Poster

I natt satt jag uppe och försökte få google kalender att synca med iphone via push! och det funkar galant nu när google släppt ut möjligheten själva.

Men, i familjen har vi fem olika kalendrar i ical som jag förde över till googles kalender.

Det funkar i googles kalender men det är bara grundkalendern som syncas till iphonen.

Hoppas ni förstår mitt problem? hur får jag allla fem kalendrar i google kalendern att syncas till iphonen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag har tyvärr inget svar till dig, men jag är lite nyfiken på varför du använder googles kalender framför iCal?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jasså? men påminnelser får man ju via iCal också? kan googles kalender synka via MobileMe?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag har tyvärr inget svar till dig, men jag är lite nyfiken på varför du använder googles kalender framför iCal?

Framför allt beror det på att min fru ska kunna komma åt kalendern från där hon är och lägga till och ändra som hon vill.

Så när vi jobbar kan hon enkelt lägga till sina saker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har precis som du fått den att synka grundkalendern men får svaret att enheten inte stöds när jag ska ställa in vilka kalendrar den ska synka enligt denna guide.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag fått det att funka! googlade lite och läste på ett forum att det funkar om man ändrar språket till engelska (på hemsidan alltså).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...