Johanna84 Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Hej hej! Efter att ha använt hörlurar till min macbook kan jag inte få de inbyggda högtalarna att fungera igen. Är det någon som vet hur man kan lösa detta? Tack på förhand Johanna Link to comment Share on other sites More sharing options...
xfredrikx Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Först och främst, kolla så du inte har på ljudlös. Haha. Och sen; stoppa in och ut hörlurarna i hålet några gånger. Brukar fungera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keft Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Testat att starta om datorn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
niinisaari Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 Hej! Jag har samma problem! Ljudreglaget går inte att använda, det är liksom fryst även om jag går in på ljudinställningarna. Trycker jag på ljudknapparna på tangentbordet kommer det även upp en symbol (en cirkel med ett streck igenom). Vad betyder det? När datorn startas om hörs det vanliga startljudet (så det är uppenbarligen inget fel på högtalarna) och hörlursutgången fungerar utmärkt. Finns det någon inställning någonstans som jag har missat? Tack på förhand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.