E-Tech Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Denna fråga postades i annan tråd på forumet, dock utan svar.... Frågan löd som följer: Eftersom de befintliga färgerna är ganska få och fula önskar jag få veta om det går att lägga till färger, editera nyanser o.s.v. då denna funktion är väldigt användbar. Skulle dock önska större flexibilitet gällande kontrollen av dessa färger så att man ex. kan en kund en färg och sedan olika nyanser till subgrupperingar av mappar för/hos samma kund. Har klurat som f..n men sliter snart mitt hår!! Kan man verkligen bara använda dessa 7st fantastiskt fula färger? Mer än tacksam om nån har en lösning/tips på lösning av detta dilemma! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Jag hade för mig att det gick att ändra färgerna, men det var kanske i OS 9? Jag kunde i alla fall inte hitta något sätt idag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Här är ett inlägg hur man gjorde förr i Mac OS X. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.