Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kalenderevents syncar bara åt ett håll


tomjohn

Rekommendera Poster

Ett inlägg i en never-ending-story, jag vet, men jag har inte hittat någon hjälp på mitt problem.

Jag har en Sony Ericsson G900 och har köpt Feisar plug-inen för i-sync och följt alla råd, men ändå vill det inte fungera ordentligt.

 

Största problemet:

Händelser som jag lägger till eller ändrar i telefonen dyker inte upp i ical!

 

Ändringar i ical överförs till telefonen dock, men enbart det hjälper ju inte så värst mycket. Har jag missat någon uppenbar inställning eller annat?

För det andra så dyker inte kontakter tillagda på telefonen upp i rätt adressbok, alltså den som jag på uppmaning av feisar har skapat och valt för syncning, utan dyker upp i "alla kontakter". Det är ju inget större problem, men kanske hänger ihop? Ligger mina events från telefonen och skvalpar i någon "alla händelser" samling på datorn? :-S

 

Någon som kan hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..har för övrigt samma känsla med iPhone. Det fungerar åt båda hållen ibland men så helt plötsligt slutar kontakt/kalenderändringar man gör i telefonen att föras över till datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Ett inlägg i en never-ending-story, jag vet, men jag har inte hittat någon hjälp på mitt problem.

Jag har en Sony Ericsson G900 och har köpt Feisar plug-inen för i-sync och följt alla råd, men ändå vill det inte fungera ordentligt.

 

Du vet väl att SE numera gör officiella iSync-plugins till sina telefoner?

http://www.sonyericsson.com/cws/support/so...lc=sv&cc=se

 

Vad gäller ditt problem så vet jag inte. Du har väl valt en kalender under "Lägg aktiviteter skapade på telefonen i:" i iSync? Finns ju inte så många inställningar att göra i iSync, så du lär väl knappast ha missat det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...