Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur radera/ändra topic i annonsforumen?


wolf

Rekommendera Poster

Nils Holmlöv
Har inte hittat uppgifter om detta.

Möjligheten att radera/ändra kan tyvärr bara vara av eller på globalt i alla forum. Det går inte att tillåta enbart i vissa forum. Jag vill inte att folk ska kunna skriva något och sedan ta bort det, publicerat är publicerat så att säga.

 

Ska försöka komma på något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men Nils,

 

Ville det ikke for ordenhetens skyld være bedre om en postet annonse fjernes når det ikke lenger er noe å annonsere lenger?

Eller er det tidsinstillinger som automatisk fjerner gamle innlegg i annonseforumet (har ikke sjekket dette).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv
Ville det ikke for ordenhetens skyld være bedre om en postet annonse fjernes når det ikke lenger er noe å annonsere lenger?

 

Jo, visst vore det smart, men bara i just radannonsforumen. På andra ställen vore det inte bra.

 

Eller er det tidsinstillinger som automatisk fjerner gamle innlegg i annonseforumet (har ikke sjekket dette).

Jag har inte kollat, men jag tror inte att det går att ställa in ett visst forum att automatiskt rensas från gamla inlägg. Men jag kommer att gå in och rensa allt eftersom.

 

Nu har vi precis fått upp de här forumen. Min förhoppning är att vi så småningom ska kunna få igång ett annat system för radannonser. Tills dess får vi nöja oss med den här lösningen, som tyvärr inte är helt optimal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stå på Nils :)

 

Jeg synes du/dere er på rett veg med forumet. Som med all ny programvare, tar det tid å sette seg inn i hvordan det skal utnyttes best mulig. Dette forumet er så mye bedre enn det gamle, og jeg er ikke i tvil om at det blir langt flere forbedringer etthvert som du/dere lærer mer om å sette det opp :)

 

Both thumbs UP B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte kollat, men jag tror inte att det går att ställa in ett visst forum att automatiskt rensas från gamla inlägg. Men jag kommer att gå in och rensa allt eftersom.

 

Du får gärna radera mitt om nätverk till classic i köpes forumet. Det fanns tydligen en massa sådana ute i landet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...