Axelman Posted April 5, 2004 Share Posted April 5, 2004 Du hittar siten HÄR!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
progg Posted April 5, 2004 Share Posted April 5, 2004 Ohhh my god! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClCdCm Posted April 5, 2004 Share Posted April 5, 2004 Tja, jag klådde 0.3% av alla som gjort det... Vad vinner jag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted April 5, 2004 Author Share Posted April 5, 2004 Tja, jag klådde 0.3% av alla som gjort det... Vad vinner jag? En fotvandring för en person till Gällivare!! (w00t) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClCdCm Posted April 5, 2004 Share Posted April 5, 2004 Shit! Nu ångrar jag mig nästan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted April 5, 2004 Author Share Posted April 5, 2004 Wow! Enligt deras mätare passerade jag nyss 50% av de som provat!! (w00t) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimolp Posted April 6, 2004 Share Posted April 6, 2004 Jag och min bror tejpade fast musen nertryckt för vi skulle åka bort över dagen!!! Vi fick någonting på 8 timmar!!! Så meningslös har jag aldrig varit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted April 6, 2004 Share Posted April 6, 2004 Jag och min bror tejpade fast musen nertryckt för vi skulle åka bort över dagen!!! Vi fick någonting på 8 timmar!!! Så meningslös har jag aldrig varit... Fusk (w00t) Den va bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted April 6, 2004 Author Share Posted April 6, 2004 Jag och min bror tejpade fast musen nertryckt för vi skulle åka bort över dagen!!! Vi fick någonting på 8 timmar!!! Så meningslös har jag aldrig varit... Den var bara för bra!!! (w00t) (w00t) (w00t) Ni är ju riktigt kreativa!!! KUL!!! Hur många procent slog ni???? (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClCdCm Posted April 6, 2004 Share Posted April 6, 2004 Åtta timmar... Pfft! Rekordet är ju tydligen 12 dygn!!! (w00t) (w00t) (w00t) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted April 6, 2004 Author Share Posted April 6, 2004 Åtta timmar... Pfft!Rekordet är ju tydligen 12 dygn!!! (w00t) (w00t) (w00t) Sen lossnade tapen!!! (w00t) (w00t) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClCdCm Posted April 6, 2004 Share Posted April 6, 2004 Nja, det var kanske en Wintel/PC, så burken kraschade väl... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted April 6, 2004 Share Posted April 6, 2004 Åtta timmar... Pfft!Rekordet är ju tydligen 12 dygn!!! (w00t) (w00t) (w00t) Sen lossnade tapen!!! (w00t) (w00t) Mardrömmen (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimolp Posted April 6, 2004 Share Posted April 6, 2004 He he he Jag kommer inte exakt ihåg vilken plats vi kom på... Det var 4-5 månader sedan. Jag tror det var 93 procent!!! Kommer man med på top tiolistan så blir man bjuden på middag!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
markuslagerwall Posted April 6, 2004 Share Posted April 6, 2004 Det var nog det mest meningslösa jag sett. Den som vinner har garanterat fuskat på ett eller annat sätt. Alla är nog inte lika smarta som jimolp dock... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted April 7, 2004 Author Share Posted April 7, 2004 Hur många tror du INTE drog dit en tape?? Det var det första jag gjorde... sen kom jag på att jag ville ju använda datorn till annat så då åkte tapen börtt!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimolp Posted April 7, 2004 Share Posted April 7, 2004 Man får ta fram nån gammal dumburk och fixa en uppkoppling och köra en megatejpning på musen... Sen låter man den stå i nån garderob med the button nertryckt!!! (w00t) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted April 7, 2004 Author Share Posted April 7, 2004 Man får ta fram nån gammal dumburk och fixa en uppkoppling och köra en megatejpning på musen... Sen låter man den stå i nån garderob med the button nertryckt!!! (w00t) Jag skulle glömma bort den och VINNA!! Problemet är att jag lär ju aldrig få reda på det... (w00t) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimolp Posted April 7, 2004 Share Posted April 7, 2004 Och så kommer du med i tv-programmet Ripleys belive it or not! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 Du hittar siten HÄR!!! 49071[/snapback] Jag provade igår... men fick det inte att funka Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickard1234 Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 Medans sidan laddar så glider ett XP fönster in! Uppe till vänster på det fönstret finns det röda krysset så man kan klicka bort fönstret i fråga. Sen är det bara att klicka o hålla! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickard1234 Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 Jag och min bror tejpade fast musen nertryckt för vi skulle åka bort över dagen!!! Vi fick någonting på 8 timmar!!! Så meningslös har jag aldrig varit... 49303[/snapback] Det var det första jag tänkte på, att tejpa musknappen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iPontus Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 Det var det första jag tänkte på, att tejpa musknappen. 195550[/snapback] me too Men, det finns något som är meningslösare. Några idioter har gjort en film där två personer går omkring i två rum. Filmen är ett år lång, och när man lämnar sidan sparas tiden man tittat på den hittills. De tyckte väl att det var roligt att slösa bort ett år av sina (och andras) liv. Kommer tyvärr inte ihåg vad sidan hette Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 Det var det första jag tänkte på, att tejpa musknappen. 195550[/snapback] Påminner mig om Atari tiden då man spelade JetPack enklaste sättet att tjäna poäng var att sätta ett stolsben på Fireknappen (på t-bordet) och inte röra stolen Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickard1234 Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 Men, det finns något som är meningslösare. Några idioter har gjort en film där två personer går omkring i två rum. Filmen är ett år lång, och när man lämnar sidan sparas tiden man tittat på den hittills. De tyckte väl att det var roligt att slösa bort ett år av sina (och andras) liv. Kommer tyvärr inte ihåg vad sidan hette 195562[/snapback] Har man inte en hobby så får man ju skaffa en! En ett år lång film t ex! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.