Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

SPIONERA MERA!!


Axelman

Rekommendera Poster

Med risk för att göra reklam för ett företag vill jag citera ur programbeskrivningen:

 

Installera Spector på din PC (eller Mac. Min anm..) och den registrerar ALLT din partner, dina barn och dina anställda gör på Internet. Spector tar AUTOMATISKT hundratals med skärmdumpar varje timma, precis som en övervakningskamera. Med Spector har du möjligheten att se VARJE konversation, VARJE meddelande, VARJE epost, VARJE besökt hemsida och VARJE tangentbordstryckning.

 

 

Hemsidan hittar du HÄR!

:eeeh: :unsure::angry::(<_<:ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Simon Grabiec

Mm, har oxå sett den där annonsen. Har man så dålig tilltro till sin partner att man övervakar bör man allvarligt överväga om man ska fortsätta vara tillsammans. Detsamma gäller för en eventuell partner som har behov av att dölja sina spår på nätet...

 

Övervakning av anställda....fine, så länge de håller sig borta från min dator... :angel:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har diskuterat de moraliska aspekterna av dessa program tidigare, här (Vet inte hur man länkar andra trådar på ett vettigt sätt):

 

https://forum.macworld.se/index.php?act=ST&...t=7660&st=0&hl=

 

(tråden ska heta "Spionprogram?!, Nya macprogram")

 

I denna var det ett par skribneter som enligt mitt tycke hamnat riktigt snett i synen på vilken rätt man har att kränka sina barn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kanske ska hålla oss till den andra tråden då så det blir lättare för folk som söker inlägg att hamna rätt direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Miss av mig... :blush: ... men jag har läkarintyg på att jag får glömma bort... (w00t) ..stäng gärna tråden med hänvisning till den andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läs gärna den gamla tråden som både appe och maccis hänvisar till!

 

Många intressanta svar!

 

mvh

 

B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.


×
×
  • Skapa nytt...