Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Jag blev av med min prao-plats idag!!!!

pëhrzzon

Recommended Posts

Jag fick ett telefonsamtal i eftermiddags från den PRAO-plats jag hade fått. Killen i telefonen sa att dom inte hade någon möjlighet att ta emot mej eftersom dom hade tagit in en långtids praktikant. Jag har inget emot det, det är bara det att det är rätt så synd bara. Och nu står jag helt utan PRAO plats. Dom PRAO platser som fanns kvar efter att jag valde var antingen dagis, lågstadieskolor, typ snabbköp eller resturanger av 'McDonalds-typ' och inget av dom känns ganska kul :( Dessutom så har jag nu bara en dag på mej att få en ny plats för sedan börjar Påsklovet.

Stackare. Det är hårt att inte veta vad man ska göra, har vart där också :sorry:

Bor du i Uppsala som du skriver i presentationen? Gå till något kul ställe och fråga.. Typ tradition! :)

.. det finns väl en mac-återförsäljare i Uppsala också? Fråga där! Passa på att göra något kul och lärorikt när du får tillfälle att göra PRAO. :)

Kanske får ta och fråga någon stans då. Men nu är tydligen inte SYO på skolan idag så problemen hopar sej. :(

Bor du i Uppsala som du skriver i presentationen? Gå till något kul ställe och fråga.. Typ tradition! :)

.. det finns väl en mac-återförsäljare i Uppsala också? Fråga där! Passa på att göra något kul och lärorikt när du får tillfälle att göra PRAO. :)

Mmmm, tradition!

Mycket bra affär! Jag förvandlas till ett litet barn på fem år varje gång jag går in där!!!

Pröva att få praktik där som fps säger, det är nog kul och så går nog tiden fort om du praoar där!

Min tjej får draaa mig ut ur de där rollspelsaffärerna, he he i benen med naglarna desperat rivandes mot golvet!!! (w00t)

Mmmm, tradition!

Mycket bra affär! Jag förvandlas till ett litet barn på fem år varje gång jag går in där!!!

Pröva att få praktik där som fps säger, det är nog kul och så går nog tiden fort om du praoar där!

Min tjej får draaa mig ut ur de där rollspelsaffärerna, he he i benen med naglarna desperat rivandes mot golvet!!! (w00t)

Även om man inte är rollspels-nörd som du och jag Jimolp så kan man nog ha kul på Tradition.. man behöver nog inte ens vara nörd faktiskt. :)

Leve nörden! (w00t)

Tradition skulle nog va coolt... De håller ju på med TV spel å sånt oxå... Kul att det finns mer rollspelsnördar än mig på forumet :D

Jupp, skolan fixade det. Nu ska jag tydligen prao på ett konditori.

Jupp, skolan fixade det. Nu ska jag tydligen prao på ett konditori.

Coolt. Då får du göra lite sjyssta mac-tårtor. En bakelse i form av en gammal-iMac kanske? :)

typ

.. fast du får väl säkert inte göra något roligt.. bara sådant där tråkigt som PRAOer får göra. Fast du kanske åtminstone kan kasta ruttna ägg på min exflickvän om du ser henne? Är det något av konditorierna i centrala Uppsala?

Är det något av konditorierna i centrala Uppsala?

Det är ett konditori som heter Mysingen och ligger i Gottsunda Centrum.

Det är ett fint Praojobb.

Jag började som "lärling" i ett Bageri/Konditori när jag var 15 år, direkt efter skolan alltså (vi gick 8 år då).

Var där i två år, lärde mig otroligt mycket. Åt för mycket så jag fick bomsen !!

Nej, skämt åsido, jag ville jobba med fordon så jag sadlade om.

Men jag ångrar aldrig tiden i konditoriet.

Coolt. Då får du göra lite sjyssta mac-tårtor. En bakelse i form av en gammal-iMac kanske? :)

Eller en iBook-tårta :P

openhouse15.jpg

Läcker tårta, men man blir bara mindre bärbar av att äta den!!! (w00t)

Läcker tårta, men man blir bara mindre bärbar av att äta den!!! (w00t)

Eh... en enda liten tårta ska man väl klara emellanåt.. ;)

.. har en arbetskamrat som gladeligen äter ett eller två paket glass (typ vienetta) några dagar i rad .. Han är nästan uppe i min dubbla vikt nu och han är lite kortare än mig. Inte så hälsosamt kanske..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...