Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hjälp med att skaffa körkort


alle112

Rekommendera Poster

Låt farsan fortsätta skjutsa i stället. Köp cigaretter för pengarna, tänk så mycket cigg du kan få för de slantarna! En bil kostar ju en massa pengar, inte bara i inköp, utan även i underhåll, plus då alla snyltande kompisar som skall ha skjuts hela tiden.

Bättre utnyttja än utnyttjas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt farsan fortsätta skjutsa i stället. Köp cigaretter för pengarna, tänk så mycket cigg du kan få för de slantarna! En bil kostar ju en massa pengar, inte bara i inköp, utan även i underhåll, plus då alla snyltande kompisar som skall ha skjuts hela tiden.

Bättre utnyttja än utnyttjas!

Jag röker inte.. flera i min släkt har dött av cancer??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...eller så ber du far köpa bubblan åt dig? ;D

Gu vad smart :D!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tackar vi för och uppskattar verkligen!

 

mvh

Balooba

Ordf LAVL

Föreningen för: Låt alla vinklar leva

Will do that then ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag röker inte.. flera i min släkt har dött av cancer??

 

Vem har sagt att du skall röka upp dom? Den som spar han har, allt rökat kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem har sagt att du skall röka upp dom? Den som spar han har, allt rökat kvar.

Han: :borstatanderna:

Låt farsan fortsätta skjutsa i stället. Köp cigaretter för pengarna, tänk så mycket cigg du kan få för de slantarna! En bil kostar ju en massa pengar, inte bara i inköp, utan även i underhåll, plus då alla snyltande kompisar som skall ha skjuts hela tiden.

Bättre utnyttja än utnyttjas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns bra att döttrarna, de som fyllt 18, har körkort och kan köra själva. Tycker inte om tanken på att de ska åka med "snusfräsande" 19-årig kille med Räikönnen-komplex!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hade inga som helst tankar på det?

Joda :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns bra att döttrarna, de som fyllt 18, har körkort och kan köra själva. Tycker inte om tanken på att de ska åka med "snusfräsande" 19-årig kille med Räikönnen-komplex!

Vilken håla bor du i om man får fråga? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken håla bor du i om man får fråga? ;)

 

Det är nog likadant överallt! Har de inte en gammal Amazon med hål på ljuddämparen så har de lånat pappas Chelsea-traktor. Var det inte en förhoppningsfull 19-åring som försökte flyga med pappas lyxbil på Lidingö i somras?

Det finns en anledning till att pojkars försäkring är dubbelt så dyr som flickors till de fyller 24.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nog likadant överallt! Har de inte en gammal Amazon med hål på ljuddämparen så har de lånat pappas Chelsea-traktor.

 

Du vill alltså inte nämna hålan? Du skrev just tydligt igen att det inte är nån större stad det handlar om. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var jag bor står under avataren så det är ingen hemlighet. Om du vill kalla Lidingö och Djursholm för hålor är det upp till dig, Sen förstår jag inte vad "hålan" har med saken att göra. Statistiken på pojkar 18-24 års olycksbenägenhet i trafiken har inte ändrats. Trafiken på tex E6 och E45 sommartid kan få Tegelbacken att verka riktigt framkomlig.

Jag antar att du fördomsfullt antar att "bönner inte kan köra bil"? Är det det du vill ha fram får du gå och yla vid en annan lyktstolpe!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var jag bor står under avataren så det är ingen hemlighet. Om du vill kalla Lidingö och Djursholm för hålor är det upp till dig, Sen förstår jag inte vad "hålan" har med saken att göra. Statistiken på pojkar 18-24 års olycksbenägenhet i trafiken har inte ändrats. Trafiken på tex E6 och E45 sommartid kan få Tegelbacken att verka riktigt framkomlig.

Jag antar att du fördomsfullt antar att "bönner inte kan köra bil"? Är det det du vill ha fram får du gå och yla vid en annan lyktstolpe!

OT:

 

Du förstod tydligen inte jag skojade med dig trots smileyn?

 

Det jag tyckte var riktigt roligt med dina inlägg var:

"snusfräsande" 19-årig kille med Räikönnen-komplex" och "gammal Amazon med hål på ljuddämparen så har de lånat pappas Chelsea-traktor".

 

Och nej det var inte att jag "fördomsfullt antar att bönner inte kan köra bil" som var det roliga alls, men finner man inte ovan nämnda citat minsta komiska antar jag att man blivit hemmablind.

 

Bor f.ö. själv i en håla & känner därmed igen dessa fenomen, & finner dem komiska. Jag kan lova dig att "snusfräsande 19-åringar med Chelsea-traktor (som jag inte vet vad det är) inte finns på Lidingö...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smileyn syntes inte förrän nu.

 

Chelsea-traktor = Fyrhjulsdriven bil utrustad med "allt" vanligtvis ljus skinnklädsel. Vanliga märken: RangeRover, Jeep, Volvo X90 Mercedes ML.

Kort sammanfattat "jord och skogsbruks-redskap" som lyxutrustats så till den milda grad att de är helt odugliga i jord och skogsbruket men väldigt vanliga på Sturegatan. Så vanliga till och med så man kan förledas tro att Sturegatan inte har fått ny beläggning sedan Birger Jarls dagar. Fyrhjulsdrift brukar vara nödvändigt på leråkrar och sönderkörda skogsvägar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...