Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Pinsamheter


CyberPet

Rekommendera Poster

Joakim, jag är faktiskt inte långsint, däremot så har jag bra minne och eftersom maken retat mig då och då (gärna inför andra) om mitt misstag så fann jag mig, just när det passade bäst, och betalade med samma mynt. Nu kan han inte retas längre. Stackarn. :shifty:

 

Eftersom jag är annars så himla perfekt (obs ironi) så får jag väl klanta mig lite medvetet så han får något nytt att reta mig över. Lillgubben min.

 

Axelman, 22 år. Wow! Man ligger verkligen i lä. Vi firar 2 år i sommar. Grattis till dig och din fru! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis till dig och din fru!  :)

:blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 years later...

Pinsammaste i datamaskinväg... :fundersam:

 

Jo! När jag var 10 bast kanske så hade jag ett speldemo på datorn, nåt fräsigt snowboard-spel. Detta ville en kompis ha så jag kunde ju maila det till honom tänkte vi! Jättebra idé och fort gick det ju också! Lite för fort... jag hade nämligen givit honom genvägen... :sorry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

joakimromson

Pinsammaste på dator tror jag var med min nya mac... var och är lite grön, och skulle intstallera X11, men ve och fasa! jag kunde inte hitta X11 på installationsdisken... Blev lite letande på internet och i forumet. som tur var frågade jag inte om hjälp i alla fall.

 

Sedan satte jag i dvd:n igen, i ren desperation, för att upptäcka att man skulle skrolla ner för att hitta det. Skämdes en del, tur att ingen visste.. :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Pinsammaste i datamaskinväg... :fundersam:

 

Jo! När jag var 10 bast kanske så hade jag ett speldemo på datorn, nåt fräsigt snowboard-spel. Detta ville en kompis ha så jag kunde ju maila det till honom tänkte vi! Jättebra idé och fort gick det ju också! Lite för fort... jag hade nämligen givit honom genvägen... :sorry:

:lol: Klant! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i början med mac så fattade jag inte att man ska dra programmet till program mappen, och sen mata ut disken.... :P

blev lack när disken komm upp så fort jag startade program hela tiden :D

Tack vare forumet så var det snabbt avhjälp dock :ThumbsUp:

 

:propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skön tråd du ronnat DCLXVI :D

 

Det mest pinsamma jag gjort var nog när jag skulle byta batteri i en kunds klocka och krossade glaset på den när jag skulle trycka ihop den, dessutom lyckades jag sätta en skön repa på den också efterom det hela inträffade när jag slant med verktyget. Oerhört pinsamt att gå ut med den och säga att det nog kommer ta lite längre tid än beräknat att fixa klockan :blushing:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flowervalley

Det pinsammaste ajg gjort, tror jag hände på Ibis hotell i Norrköping. Eller jönköping, kommer inte ihåg. Jag och min lillebror bodde på två olika rum och höll på att använda interntelefonen och busringa tillvarandra. Detta hände för ett antal år sedan, jag var typ 14 och min lillebrpr 9. I alla fall så ringde han till min telefon för typ 20:e gången och jag tänkte att jag skulle skojja till det.

Jag svarade:

 

-"DU HAR KOMMIT TILL BAJS AB, DIN LILLA FJÄRT!"

 

En pinsam tystnad hördes i andra luren, och efter 10 sekunder jag hörde en tjej i 25 årsåldern börja fnitra jättelite, så man knappt hörde det. Då insåg jag mitt fatala misstag, det var tjejen från receptionen som hade ringt. HJÄLP, jag ville bara sjunka genom marken, så jävla pinsamt.

"- Eeeh, har du Håkan i närheten?"

Hon sökte min pappa, som var ute just då.

"N-n-naae, ööh, ring om en timma typ."

Lyckades jag stamma fram. jag kunde inte med att gå ner till receptionen och visa mig, så jag fejkade sjuka och mina föräldrar kom upp till rummet med Mcdonalds.

Sjukt pinsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

när jag gick första året på Donnergymnasiet så gjorde jag bort totalt

 

det var nämligen så att vi hade en sjukt tråkig svenskalärare, kompetent och allt, men verkligen skittråkig.

 

Varje gång han talade inför klassen gjordes detta med samma tonfall, dag ut och dag in

 

Under en lektion så fick jag för mig att vara rolig, då vi satt några killar och snackade om lärarna

 

jag började härma svenskaläraren, och de andra skrattade, MEN slutade helt plötsligt.

 

Det fattade inte jag så jag fortsatte, tills jag fick en hård spark under bordet på smalbenet.

 

Jag vänder mig om och ni kan ju gissa vem som stod där

 

pinsamt....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skön tråd du ronnat DCLXVI :D

 

Tackar :P Många sköna pinsamheter här ja :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte direkt pinsamt men klantigt.

 

Skulle på röntgen av tarmsystemet, då skall man hälla i sig laxermedel så man är ren inombords.

 

Drack medlet, satt vid datorn hade headset på, lång sladd.

 

Rassel rassel vulkanutbrott i kistan, kutade mot muggen, TJONG sladden till headsetet tog slut vid toadörren.

höll på att få Whiplash-skada :D

 

Hann som tur var sätta mig ner innan syndafloden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lånade kompisens nästan nya sport-SAAB och backade in i en annan bil...... rattens konung... jo jag tackar...... :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i sexan eller kanske sjuan på första biologi lektionen så frågade läraren "vad gör en biolog"

och jag tänkte säga " studerar organismer",

fast jag sa "studerar orgasmer"

 

 

It's a thin line... :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
i sexan eller kanske sjuan på första biologi lektionen så frågade läraren "vad gör en biolog"

och jag tänkte säga " studerar organismer",

fast jag sa "studerar orgasmer"

It's a thin line... :propellerbaver:

 

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För två år sen kunde jag inte komma ut på intranät/internet på min arbetsplats (Windowsdator förstås!), kontaktade IT-supporten ett antal gånger de hittade inget fel trots felsökning. Femte gången som jag ringde så sa de att de skulle komma ner och se utifall det var något fysiskt fel på datorn - ja det var den, infekterad med Windows;). De kom och tittade på inställningar och pingade för fullt, skakande frustrerat på huvudet, när jag av en händelse råkade titta på nätverksuttaget och den sladd som skulle sitta väl intryckt i sagda uttag - var ej isatt ordentligt! IT-snubben såg min blick och med en snabb handrörelse tryckte in den, jag var ute på nätet -häpp. Han har inte missat ett enda tillfälle att pika mig för detta under åren sen dess.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
i sexan eller kanske sjuan på första biologi lektionen så frågade läraren "vad gör en biolog"

och jag tänkte säga " studerar organismer",

fast jag sa "studerar orgasmer"

It's a thin line... :propellerbaver:

:lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...